miercuri, 13 aprilie 2011

Adriela Morar din "Iubire şi onoare" îşi serbează azi ziua de naştere

Pentru Adriela Morar, interpreta araboaicei Yasmine din telenovela “Iubire si onoare”, ce se difuzeaza de luni pana joi, de la 20.30, ACASA, ziua de 13 aprilie este una cu noroc, si mai mult decat atat, reprezinta o adevarata sarbatoare, intrucat astazi implineste 25 de ani.
          Telefonul Adrielei a inceput sa sune inca de azi noapte, iar primii care au felicitat-o au fost cele mai importante persoane din viata ei, parintii si fratele ei: “Loren, fratele meu, m-a sunat la miezul noptii, iar parintii mi-au dat mesaj tot la 00.00. La noi in familie e o regula, daca suntem acasa, cel sarbatorit este surprins la miezul noptii cu sampanie si tort. Se intampla in fiecare an, de patru ori, si cu toate acestea ne bucuram si suntem surprinsi ca si cum ar fi prima data. Iar daca nu suntem acasa, ne uram “La multi ani!” prin intermediul telefonului. Am primit foarte multe mesaje atat de la oameni dragi, cat si de la persoane de la care nu ma asteptam”, povesteste fericita Adriela Morar.
          De ziua ei, Adriela isi doreste sa fie aproape de cei dragi, sa-si cladeasca o cariera frumoasa si isi mai doreste.. o motocicleta: “Am foarte multe asteptari de la mine pe plan profesional.. si sper sa-mi depasesc asteptarile. Imi doresc ca anul acesta sa-mi cumpar o motocicleta. Mi-am luat permisul pentru categoria A in luna septembrie a anului trecut. Iubesc sa strabat soselele atat cu masina, cat si pe motocicleta”, spune Adriela Morar.
Frumoasa actrita de la ACASA isi va petrece ziua de nastere in compania celor mai buni prieteni, care i-au pregatit o surpriza: “Nu am planuit sa fac nimic, dar pentru ca prietenii ma iubesc si vor sa fie alaturi de mine in aceasta zi, ei s-au gandit sa-mi faca un program despre care inca nu stiu nimic”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu