miercuri, 27 aprilie 2011

Liviu Vârciu din "Moştenirea" se face copilot

Dupa ce s-au terminat filmarile la Moştenirea, serial de la Pro TV, Liviu nu-si mai vede capul de treaba: isi pregateste o linie de haine care se va numi Grayce, sta in studio ore intregi si inregistreaza piese noi pentru un album cu care vrea sa se relanseze in muzica, prezinta caravana nationala „Miss Hostess Romania” cel putin odata pe luna, si mai nou, s-a apropiat de automobilism.
Dupa ce l-a cunoscut pe Daniel Onoriu prin intermediul iubitei pilotului cu care are mai multe proiecte in ultima perioada, Liviu a acceptat sa-i stea in dreapta campionului national la prima etapa din 2011. Aflati toti trei la Sinaia de sarbatori, Liviu a fost fascinat de pasiunea cu care Daniel povestea despre viata lui de sportiv si accidentul tragic care i-a marcat viata. Profund marcat de povestea prietenului sau, Liviu si-a luat angajamentul in fata celor doi ca la prima etapa din noul sezon va incerca senzatiile din masina de curse a lui Daniel. „Mi-a placut dintotdeauna viteza, dar nu-mi place riscul. Stiu ca daca masina e condusa de Daniel, nu voi avea nicio problema. In plus, traseul este securizat. Astept cat mai multi spectatori la Campulung pentru ca sunt convins ca e un sport foarte spectaculos, iar Daniel va fi ... maxim”, a declarat Liviu.
Prima etapa din Campionatul National de Viteza in Coasta va avea loc la Campulung, in acest week-end. Pentru ziua de vineri, Daniel va trebui sa treaca prin multe incercari: „Am comandat din timp toate piesele, pentru ca imi pregatesc un motor nou foarte puternic pentru masina de curse. Dar cativa furnizori din strainatate mi-au incurcat comenzile si mi-au trimis piese care nu se potrivesc. Desi echipa de mecanici cu care lucrez acum este cea cu care am iesit campion national si am mare incredere in ei, probleme tehnice am in continuare pentru ziua de vineri. Cred ca voi fi nevoit sa inchiriez o alta masina mai putin preparata cu care sa iau startul, pentru a acumula un minim de puncte. Pentru duminica, sper sa mi se schimbe norocul si sa pot lua startul cu masina mea”, a spus Daniel.

Liviu Varciu conduce si el o masina similara cu a lui Daniel, dar fara nicio modificare. Pasionat de masini, Liviu va avea probleme in a sta in dreapta: „Nu suport sa stau in dreapta. Dar nu as fi pierdut asa ceva pentru nimic in lume”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu