marți, 12 aprilie 2011

Segundo Cernades din "Suflet rătăcit" vrea să devină scriitor


Segundo Cernadas, protagonistul telenovelei “Suflet ratacit”, ce se difuzeaza in fiecare zi, de la 18.30, ACASA, adora sa fie actor, dar marele lui vis este sa devina scriitor.
Faimosul actor de origine argentiniana traieste un adevarat paradox - ii place sa joace in telenovele, dar niciodata nu le urmareste: “Nu obisnuiesc sa ma uit la telenovele, dar imi place sa joc in ele. Nu stiu daca am urmarit vreuna in viata mea”, iar pe viitor isi doreste sa devina scriitor, o activitate care l-ar implini din punct de vedere personal: “Imi voi dedica timpul scrisului, e ceva ce imi place, insa in momentul de fata pot spune ca actoria si televiziunea reprezinta o adevarata distractie”, spune Segundo Cernadas.
Desi nu si-a propus niciodata sa devina actor, pe Segundo Cernadas destinul l-a adus in mijlocul lumii artistice, unde a avut posibilitatea sa traiasca povestile de viata ale personajelor pe care le-a interpretat. Mai mult, interpretul lui Marcelo din telenovela “Suflet ratacit” marturiseste ca e fericit pentru ca de-a lungul carierei sale a avut parte de intalniri speciale cu oameni minunati: “Ma simt foarte bine de fiecare data cand joc in telenovele. Imi fac rolurile cu placere si incerc sa petrec un timp foarte frumos alaturi de colegii mei. Cred ca am fost norocos pentru ca am avut parte de colege si colegi nemaipomeniti. Sunt constient ca in domeniul acesta exista si persoane de-a dreptul insuportabile, dar din fericire nu am avut parte de asemenea “dive”. In “Suflet ratacit” am avut-o partenera pe Danna Garcia, iar in “Fantasma de Elena” pe Elizabeth Gutiérrez”.
Telespectatorii il pot vedea pe Segundo Cernadas in fiecare zi, de la 18.30, in telenovela “Suflet ratacit”, ce spune frumoasa poveste de iubire dintre doi tineri indragostiti, Lola si Marcelo, numai ACASA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu