marți, 19 aprilie 2011

Costin Sforaru înlocuit cu Liviu Vârciu la "Dansez pentru tine"


Costin Sforaru va iesi din competitia “Dansez pentru tine” din motive medicale, iar partenera sa, Madalina, va merge mai departe in concurs alaturi de Liviu Varciu, fost concurent in sezonul al optulea al emisiunii de la Pro Tv.
Dupa ce pe tot parcursul editiei de vineri, in afara de momentele in care a fost pe scena, a stat intins, a luat calmante si a fost ingrijit de personalul medical al echipei, Costin a avut parte si de o accidentare in timpul dansului ucrainean. La o zi dupa incident, Costin a fost la mai multi medici care i-au recomandat sa se opreasca din concurs. Cu intinderi musculare puternice la muschii tibiei si la gamba si cu dureri insuportabile, Costin ar risca sa faca o ruptura musculara oricand, la antrenamente sau in direct, in timpul emisiunii.
Pe langa sfaturile medicilor, Costin nu mai putea repeta, de cate ori atingea cu varful piciorului pamantul, avea dureri cumplite care nu-i permiteau sa execute nici macar cele mai simple figuri de dans. Dupa o zi si jumatate in care s-a straduit sa se antreneze fara niciun rezultat, ci doar cu dureri si tensiune, Costin s-a consultat cu echipa si a decis sa se retraga din competitie. “Indiferent cata ambitie si dorinta am in continuare, nu mai pot executa majoritatea pasilor de dans. Puteam sa imi asum riscul da a face o ruptura musculara in urma suprasolicitarii, netinand cont de recomandarea doctorului de a face repaus, dar nu puteam sa imi asum riscul ca Madalina sa piarda „Duelul” din cauza neputintei mele fizice. Puteam sa indur durerea fizica si sa trec peste ea, dar cu siguranta nu as fi putut sa traiesc cu gandul ca i-am distrus Madalinei sansa de a-si implini visul.”, a declarat cu tristete actorul din serialul “Mostenirea”, de la Pro Tv.

In ajutorul lui Costin si in sprijinul Madalinei a venit fara sa ezite colegul de serial al lui Costin, Liviu Varciu, cu experienta la “Dansez pentru tine”, care s-a si apucat de antrenamente. “Am vorbit cu echipa, cu Costin, cu Vica, am vazut povestea Madalinei care m-a intristat teribil si am spus ca imi doresc sa o ajut sa-si continuie visul. Daca dansand, pot sa le ajut pe Madalina si pe mama ei care sufera atat de mult, sunt fericit, mai ales ca eu sunt obisnuit cu ringul de la “Dansez pentru tine”, cu efortul de aici si cu oasele rupte.”, a declarant plin de ambitie si pregatit pentru orice Liviu Varciu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu