marți, 5 aprilie 2011

Nicoleta Luciu a fost în vacanţă la Praid

Nicoleta Luciu, interpreta araboaicei Soraya din telenovela “Iubire si onoare”, ce se difuzeaza de luni pana joi, de la 20.30, ACASA, si-a inceput vacanta cu dreptul – doua saptamani de relaxare la Praid, plimbari lungi prin natura si multe ore de somn.
          Dupa ce a terminat filmarile la proiectul “Iubire si onoare”, Nicoleta Luciu si-a luat o binemeritata vacanta departe de agitatia din Bucuresti: “Am fost aproape doua saptamani intr-o statiune foarte frumoasa din Harghita, la Praid, si din fericire am avut parte si de vreme buna”. Mai mult, pentru ca au avut parte de zile calduroase, cu soare, Nicoleta, Zsolt si fiul lor s-au plimbat prin statiune si s-au relaxat la bai si in salina: “Ne-am plimbat prin padure, am fost la salina, la bai si la piscina”, povesteste vedeta ACASA.
Cel mai incantat de salina a fost fiul ei, Zsolt: “M-am bucurat sa aflu ca in salina erau amenajate spatii speciale pentru copii, bancute, si chiar un restaurant. De asemenea, puteai face ore de educatie fizica. Ar trebui sa ne ducem copiii la salina macar de doua ori pe an, curele la salina sunt foarte bune pentru sanatate. Lui Zsolt Jr. i-a placut tare mult, ar fi stat in salina ore in sir si in fiecare zi abia astepta sa se intoarca. Zsolt a invatat sa comande “apa” si era tare caraghios cand ii cerea apa chelnerului, dar era rasfatatul lor si dadea barbateste mana cu ei J. Suntem bucurosi ca Zsolt a inceput sa vorbeasca mai bine, a invatat chiar si cuvinte in maghiara”, spune Nicoleta Luciu.
Ca in fiecare concediu, Nicoleta Luciu a savurat cateva castane coapte, fructe delicioase pe care le adora inca din copilarie: “Am mancat castane si porumb fiert. De cate ori plec in tara sau in strainatate, imi cumpar castane, chiar si la New York am mancat cateva”.
          Celebra actrita s-a bucurat de aerul proaspat de la munte si marturiseste ca s-a intors in Bucuresti plina de energie: “Cel mai mult mi-a placut aerul curat din zona. Nu mai simti stres, agitatie, totul e foarte linistit. M-am intors acasa relaxata si cu bateriile incarcate. Am impresia ca am fost plecata cateva luni in vacanta, nu numai doua saptamani”, declara Nicoleta Luciu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu