sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Actorul zilei


Raphael Tudor, interpretul lui Cristi in serialul “Pariu cu viata”, care revine din luna februarie la Pro Tv, a implinit pe 5 ianuarie 19 ani. Inca de la miezul noptii pe pagina sa de Facebook, dar si pe cea a serialului “Pariu cu viata” si cea a trupei “LaLa Band”, fanii au scris sute de mesaje. “La multi ani Raphael ! Sa cresti mare si sa fii sanatos, sa fii iubit de fete, sa ai bani, noroc ! Bafta in tot ce faci ”, scrie Daniela. “La multi ani Rapha, mult succes in continuare si tot ce-ti doresti sa ti se indeplinesca“, spune si Roxana.
Raphael a petrecut alaturi de prieteni si familie de ziua lui. Intalnirea cu colegii de trupa a amanat-o pentru saptamana viitoare, cand se termina vacanta. “De ziua mea, m-am intalnit cu colegii de clasa, cu prieteni foarte buni pe care nu i-am mai vazut de mult, am petrecut cu familia, iar cu colegii din „LaLa Band”, pentru ca acum cei mai multi sunt in vacanta, voi petrece cel mai probabil pe 9 ianuarie cand ne intoarcem la filmari in Buftea si le voi duce prajituri delicioase facute de mama. Sunt foarte bucuros si le multumesc tuturor pentru sutele de mesaje de “La multi ani” care au inceput sa curga inca de la miezul noptii pe Facebook”, marturiseste interpretul lui Cristi din serialul “Pariu cu viata“, de la Pro Tv.
In timp ce unii isi pun dorinte de Anul Nou, Raphael Tudor isi pune in fiecare an dorinte de ziua lui. “Anul acesta imi doresc sa iau cu succes Bac-ul si sa intru la facultate. Si sa avem acelasi succes cu serialul, viata mea s-a schimbat odata cu “Pariu cu viata” si “LaLa Band”. Fiti alaturi de noi si in 2012, caci va pregatim multe surprize.”
Dupa ce s-a odihnit si a petrecut Craciunul si Revelionul alaturi de colegii din LaLa Band”, Raphael este nerabdator sa se intoarca pe platourile de filmare din Buftea. “Am petrecut Craciunul impreuna cu colegii din „LaLa Band”, ne-am uitat impreuna la episodul special din „Pariu cu viata”, am aplaudat, am ras, ne-am distrat impreuna, a fost o super atmosfera, completata de o tombola pe care am organizat-o cu colegii mei: am tras la sorti si ne-am luat unul altuia cadouri. Eu i-am luat Andradei o bagheta fermecata care sa ii indeplineasca toate dorintele. De asemenea, am primit cu totii de la doamna Ruxandra Ion cate un glob inscriptionatcu „LaLa Band” pe care l-am asezat in bradul de acasa.”
Din februarie, la Pro Tv, “Pariu cu viata” revine cu un nou sezon plin de momente muzicale inedite si personaje noi si neasteptate care schimba sensul actiunii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu