vineri, 27 ianuarie 2012

Actorul zilei



Actorul Ioan Isaiu se alatura distributiei serialului "Pariu cu viata" al carui nou sezon va debuta, din 6 februarie, de la 20.30, la Pro Tv. El va juca rolul unui psihiatru care va afla secrete bine ascunse ale protagonistilor serialului. "Doctorul Morosanu, personajul meu, este cel care surprinde personajele pe care telespectatorii le indragesc din prima serie in miezul problemelor si al zbuciumului lor si pe care, datorita meseriei pe care o practica, este psihiatru, incearca sa-i ajute cat de mult poate", spune Ioan Isaiu.
Dupa ce a inceput filmarile pentru noul sau rol Ioan Isaiu spune ca simte ca s-a intors acolo unde ii era locul, pe platourile de filmare din Buftea." Eu iau orice rol nou ca pe o noua provocare, dar trebuie sa recunosc ca am urmarit primul sezon din "Pariu cu viata" si mi-a placut mult ce am vazut, asa ca este o placere sa fac parte din aceasta echipa. A fost minunat sa vin din nou la filmare. Prietenii mai vechi sunt prietenii mei de fiecare zi. Chiar daca nu am muncit impreuna, prieteniile care s-au legat in proiectele anterioare au capatat un staut de permanenta. Noi ne-am intalnit, ne-am sunat deseori si in afara platourilor de filmare", spune actorul.
Ioan Isaiu se declara cucerit de talentatii componenti ai trupei "LaLa Band. "Sunt copii talentati, entuziasti si plini de voie buna, o voie buna molipsitoare care m-a cucerit din prima clipa. Au ajuns un fenomen in Romania si asta pe merit pentru ca muncesc zi de zi pe platourile de filmare, sunt extrem de seriosi si isi iubesc meseria."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu