miercuri, 4 ianuarie 2012

Cabral şi Andreea Ibaka au petrecut de Rebelion în club!

Cabral, prezentatorul emisiunii “Povestiri de noapte”, difuzata de luni pana joi, de la 22.00 ACASA impreuna cu sotia sa, Andreea, au petrecut atat Craciunul cat si Revelionul in Bucuresti inconjurati de familie si de prieteni dragi.
“Ne-am dorit sa fim alaturi de familie si prieteni, asa ca timp de vreo 2 saptamani am tot fost fie musafiri, fie gazde. Am petrecut alaturi de parinti, frati, nasi, bunici, unchi si matusi, dar si alaturi de prieteni dragi. In ajunul Craciunului am organizat un party la noi acasa, cu multi-multi prieteni, si am petrecut cu totii, pana a venit... Mos Craciun!
Iar de revelion am mers cu gasca  si-am sarbatorit trecerea in 2012 intr-un club din Bucuresti”, povesteste Cabral.
Andreea recunoaste ca a doborat recordul la mancat sarmale, carora nu a putut sa le reziste, cu toate acestea silueta ei nu a avut de suferit: “Am savurat din plin mancarea traditionala, am ascultat colinde, am impodobit bradul, am primit colindatori, am gatit, am facut si am primit multe cadouri frumoase. Iar eu mi-am doborat recordul la mancat sarmale.”
Iar Cabral o completeaza: “Ne-am relaxat in atmosfera calda de sarbatoare si ne-am facut provizii de energie si buna-dispozitie cat pentru tot anul. Am petrecut zile frumoase alaturi de oamenii pe care-i iubim, si-am fost din nou copil alaturi de Inoke, care - cu toate ca era tare suparata ca n-a nins deloc - s-a bucurat de fiecare clipa de vacanta. Deci fara Dubai, Mumbai, Bubai, dar cu prieteni multi si petreceri frumoase.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu