joi, 12 ianuarie 2012

Iuliana Matei este noua actrita din "Pariu cu viata"


Iuliana Matei va fi noua membra a trupei LaLa Band incepand din sezonul 2 al serialului “Pariu cu viata”, care va incepe din 6 februarie, in fiecare luni de la 20.30, la PRO TV. Co ra este un personaj cheie care va crea multe obstacole pe care va trebui sa le infrunte iubirea dintre Ioana (Alina Eremia) si Andrei (Dorian Popa).
Tanara in varsta de 21 de ani din Braila face parte din cei 30.000 de oameni care au participat la casting in decembrie 2010 pentru un rol in “Pariu cu viata”. Iuliana a fost aleasa sa faca figuratie in urma castingului, iar acum face un pas in fata si poate spune ca isi indeplineste visul, acela de a deveni actrita.
Singurul sprijin al Iulianei a fost mama ei: “Dintotdeauna am urmarit telenovelele si marii cantareti ai lumii imaginandu-mi cum ar fi sa ajung o mare actrita si cantareata. Pe vremea cand copiii se jucau, eu visam sa
devin o mare artista. Singura persoana care mi-a fost alaturi mereu si m-a incurajat este mama mea. Dupa terminarea liceului am luat lectii de canto timp de 1 an de zile la scoala de muzica “Crina Mardare”. De multe ori aveam in suflet o oarecare disperare, crezand ca nu am nici o sansa, nici o portita de intrare spre lumea la care aspiram si anume cea a filmului si amuzicii. Dupa ce in urma castingului, am facut figuratie in “Pariu cu viata”, a mai aparut o sansa pentru mine si anume recent am trecut prin alte probe de foc in urma carora am obtinut acest rol, care ma face atat de fericita”, povesteste Iuliana.
Cora, personajul pe care il interpreteaza este unul complex si va aduce multe probleme cuplului Ioana – Andrei: “Cora este o tanara timida, inchisa in ea, insa este foarte talentata, ii place foarte mult sa cante, dar nu vrea ca vocea ei sa fie auzita. Si-ar fi dorit la un moment dat sa devina o stea, dar s-a convins ca visul ei nu va deveni realitate din cauza faptului ca este complexata de fizicul ei, crede ca este urata si asta o determina sa nu aiba incredere in ea. Cora va aduce multa intriga si mult suspans”, adauga Iuliana Matei.

3 comentarii:

  1. Da a facut fff bine ca a adus-o pe Cora in ep pt mai mlt suspans ca pana acum dar serios alta nu gaseati?una mai frm si chiar daca nu mai frm nush un alt nume asta fara suparare are nume de Catel cainele verisoarei mele are numele asta.....

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-i c-am batrana pt pariu cu viata?

    RăspundețiȘtergere