marți, 17 ianuarie 2012

Actrita zilei


Diana Dumitrescu, interpreta Andreei Radulescu din serialul “Pariu cu viata”, care revine cu un nou sezon, la Pro TV, din 6 februarie, de la 20.30, a avut parte de o vacanta, printre palmieri, a hranit iguane si vazut cum se fabrica cafeaua si zaharul. Diana marturiseste ca s-a relaxat pe deplin in vacanta ei exotica. ”Desi pare ca am avut o vacanta extrem de activa, de fapt a fost una foarte relaxanta, in care am stat foarte mult la plaja, sub umbrela, am citit si m-am relaxat. Am dormit foarte mult si mi-am reincarcat bateriile pentru noul
sezon de filmari la serialul "Pariu cu viata”. In Republica Dominicana am facut si o scurta excursie cu buggy-urile. Niste masinute interesante ce pareau asamblate manual, nu de alta dar am vazut roti zburand iar noua ni se oprea motorasul din 15 in 15 minute, iar volanul se bloca din cand in cand. Oricum a fost amuzant si interesant in acelasi timp, pentru ca am aflat prin prisma acestei excursii, cum se face cafeaua si am vizitat o pestera plina de apa dulce in care putea sa faci baie”, marturiseste Diana.
Pentru actrita din “Pariu cu viata” vacanta in Republica Dominicana a inseamnat si experiente culinare noi. “Sunt pasionata de gatit, imi place sa experimentez asa ca, atunci cand am avut ocazia, am gustat carne de crocodil. Pot spune doar ca nu mi-a placut deloc”, spune amuzata Diana. Vedeta TV a fost impresionata de modul in care dominicanii isi traiesc viata de zi cu zi. “Desi traiesc intr-o tara foarte saraca si isi duc traiul de pe o zi pe alta sunt foarte mandri si constienti de frumusetea tarii lor. Republica Dominicana inseamna o experienta inedita pentru oricine.Ghidul ne-a spus, ca datorita vegetatiei pe care o au nimeni nu moare de foame, insa oamenii tot duc lipsa de multe lucruri. De apa curenta de exemplu, care se da cu portia sau
electricitatea care se intrerupe chiar si 48 de ore. Insa ce am observat eu este ca ei nu pun mare pret pe lucrurile materiale ci se bucura de familie si de viata, de ce le ofera ea, cat de putin. Se bucura de acest putin si se mandresc cu tara lor”, scrie Diana pe blogul ei http://www.dianadumitrescu.ro/
Din 6 februarie, de la 20.30, Diana Dumitrescu poate fi urmarita in serialul “Pariu cu viata”, al carui nou sezon este difuzat la Pro Tv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu