marți, 9 noiembrie 2010

Maite Perroni a căzut de pe cal la filmările pentru Mi Pecado


Maite Perroni, protagonista telenovelei de ACASĂFructul oprit”, difuzată de luni până sâmbătă de la orele 19.30, a tras o sperietura zdravănă la filmări, atunci când calul ei a aruncat-o din şa.
Când filmau o cascadorie la care Maite nu a vrut să fie înlocuită de o dublură, actriţa a căzut de pe cal, dar, din fericire, a scăpat nevătămată. „Filmam o scenă foarte importantă în care eu şi Armando Araiza (interpretul personajului Carmelo) călăream, iar Julian (Eugenio Siller), în urma unei crize de gelozie, vroia să îl calce cu maşina pe Carmelo. Când a oprit calul, Armando a căzut perfect, Eugenio a frânat şi el perfect, dar calul meu, deoarece era un cal antrenat pentru cursele cu obstacole, în momentul în care am vrut să frânez, din reflex a încercat să sară, de parcă avea în faţă o bară nevăzută, iar eu am căzut pe spate”, povesteşte Maite.
Chiar dacă actriţa nu a fost rănită în urma cascadoriei, Maite s-a speriat foarte tare în urma căzăturii, dar asta nu a împiedicat-o să urce înapoi în şa şi să termine filmarea. „Toate aceste scene sunt importante şi sunt create special pentru telespectatori”, spune Eugenio Siller, partenerul lui Maite din telenovela „Fructul oprit”. „Sunt adevărate provocări, scene foarte puternice, care sunt foarte bine realizate de cei din producţie şi cred că acestea dau un farmec special telenovelei”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu