luni, 8 noiembrie 2010

Zuria Vega din Mar de amor a primit o motocicletă


Protagonista telenovelei de ACASĂO mare de pasiune”, difuzată de luni până sâmbătă de la orele 18.30, Zuria Vega a primit în dar de la iubitul ei, o motocicletă. Jorge Poza, iubitul Zuriei, i-a dăruit acesteia o motocicletă puternică pentru a se putea plimba împreună, având în vedere că el este un mare fan al motoarelor.
„Este un cadou extraordinar”, a declarat actriţa în vârstă de 21 de ani. „Până de curând nici măcar nu mi-am imaginat că o să am un iubit care o să aibă o motocicletă, darămite să am propriul meu motor”. Deşi nu are prea multă experineţă în manevratul motocicletelor, actriţa a recunoscut că nu îi mai este frică de ele şi a luat deja câteva lecţii de condus. „E ceva ce avem în comun şi încet, încep să învăţ şi eu. Am făcut deja un curs, dar pentru începători. Prima dată când m-am pe motor alături de el, mă ţineam foarte strâns de el şi ţipam din toţi rărunchii. Acum, deja am motocicleta mea”, povesteşte actriţa din „O mare de pasiune”.
Totuşi, familia Zuriei nu este prea încântată de noua sa pasiune. „Ei mor de frică, nu le place deloc”, spune Zuria. „Eu mă plângeam că mă plictiseam în spatele lui de fiecare dată când ne plimbam cu motocicleta. Am prins gustul şi vreau să deţin eu controlul. Când am învăţat să merg, mi-a făcut acest cadou, dar până şi lui îi este frică să mă lase singură”.
Deşi cei doi se bucură de relaţia lor şi încă nu au niciun gând de căsătorie, Zuria Vega este convinsă că dacă ea şi Jorge vor ajunge în faţa altarului, cu siguranţă nunta va fi una... motorizată. „Eu vreau să mă mărit. Eu un vis pe care vreau să mi-l împlinesc, însă nu acum. Mi-ar plăcea o nuntă cu alai şi rochie albă, eu sunt mai tradiţionalistă, dar probabil că în loc de maşină, voi avea o motocicletă”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu