miercuri, 22 decembrie 2010

Andreea Pătraşcu din Iubire şi onoare l-a surprins pe Cabral

Andreea Patrascu i-a facut o mega surpriza logodnicului ei noaptea trecuta. Cand a ajuns acasa, dupa ce a prezentat emisiunea “Povestiri de noapte”, Cabral a descoperit toata casa impodobita cu sute de luminite, ornamente de Craciun, ghirlande si un frumos brad plin de globuri aurii si rosii.
“Pentru noi sunt foarte importante sarbatorile de iarna si de fiecare data am impodobit toata casa, nu numai bradul, vrem sa simtim magia Craciunului, sa petrecem alaturi de prieteni, sa ne facem surprize. Aseara a functionat foarte bine surpriza mea, am stat cu Cabral aproape pana dimineata si am admirat bradul, am ascultat colinde si pentru ca nu am mai avut rabdare ne-am impartit deja din cadouri”, povesteste Andreea.
          Vedeta din “Iubire si onoare”, telenovela care va reveni in ianuarie ACASA cu sezonul doi, s-a aventurat ieri si a cumparat singura bradul de Craciun. Cu ajutorul noii ei masini foarte incapatoare, un Citroen DS3, Andreea nu a intampinat deloc probleme in a transporta bradul acasa.
Mai mult decat atat, Andreea s-a facut atat de remarcata in trafic, incat i-a starnit gelozia lui Cabral  : “Masinuta mea cea noua este atat de frumoasa incat atrage privirile tuturor.  E galbena, are plafonul negru cu buline albe, cand am ales-o nu am stat pe ganduri nicio clipa, am stiut ca e cea mai potrivita pentru mine. Se pare ca atat de multe complimente a primit incat Cabral chiar a devenit gelos. Cum majoritatea soferilor sunt barbati...va imaginati”, spune amuzata Andreea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu