miercuri, 22 decembrie 2010

Majda Aboulumosha a fost cerută de nevastă

Sarbatorile au venit, pentru frumoasa Majda, interpreta araboaicei Nadira din telenovela “Iubire si onoare, cu o  cu o mare surpriza. Ea a fost ceruta in casatorie de iubitul ei, Jacques Yolo, alaturi de care traieste o frumoasa poveste de iubire, si a spus imediat „da”.
Povestea de dragoste dintre Majda si Jacques pare decupata din fime.  Cei doi indragostiti s-au cunoscut in primii ani din viata, mamele lor fiind prietene dinainte ca ei sa vina pe lume, insa la scurt timp fiecare a luat-o pe propriul drum: ea a plecat in Turcia, el in Belgia. Dupa 20 ani destinul i-a adus din nou impreuna, au devenit iubiti si isi doresc sa se casatoreasca.
Majda spune ca a trait cele mai frumoase clipe din viata ei in ziua in care a fost ceruta in casatorie: “Trebuia sa sarbatorim un singur eveniment si anume implinirea unui an de relatie,  a primului nostru an trait in cuplu, dar nu s-a intamplat asa. Am intrat in casa si erau lumanari aprinse cu muzica pe fundal. M-au intampinat biletelele lipite pe pereti care imi urau “Bine ai venit, Majduta!” si ma indrumau spre locul cu pricina. Pe o masuta langa o lumanare se afla inelul cu un mesaj “Marita-te cu Jacques”, iar langa telefon un bilet cu mesajul “Te rog, spune DA”. L-am cautat in toata casa, dar el nu era. Am stat in stare de soc ceva timp, timp in care il apelam, dar nu-mi raspundea. Dupa cateva momente a sunat la usa cu florile in mana si m-a intrebat daca vreau sa fiu sotia lui. I-am raspuns “Da!” de cel putin 7 ori cu ochii inlacrimati si tremurand de emotie. E un sentiment unic pe care il traiesc si nu am reusit nici acum sa-mi scot zambetul acela de pe fata. Inca ma bucur de aceasta emotie ce o port in suflet”, povesteste bucuroasa Majda Aboulumosha.
Telespectatorii o pot revedea pe Majda, mai fericita ca niciodata, intr-un nou sezon al telenovelei “Iubire si onoare”, care incepe din ianuarie 2011, ACASA, productie unde frumoasa actrita o interpreteaza pe exotica Nadira, cea de-a treia sotie a lui emirului Hussein.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu