joi, 23 decembrie 2010

Diana Dumitrescu i-a pregătit lui Ducu o căsuţă de turtă dulce

Pasionata de gastronomie, Diana Dumitrescu si-a propus ca, de Sarbatori, sa-i ofere sotului ei si un dar…culinar. Asa ca frumoasa interpreta a Oxanei din telenovela “Iubire si onoare” a intrat in bucatarie pregatita sa realizeze o casuta de turta dulce, exact ca-n povestile cu Hansel si Gretel. “Imi doream de foarte mult timp sa fac o casuta de turta dulce, pentru ca intru destul de des pe blogurile unor doamne sau domnisoare care gatesc mult si incearca retete noi. Acolo am vazut niste minunatii si imi doream extrem de mult sa incerc sa fac si eu macar jumatate din ce fac ele. Asa ca, fiind in vacanta, m-am inchis in bucatarie si am inceput sa ma joc. Am lucrat la casuta de la ora 2 dupa masa pana la 1 noaptea. Am mai gresit pe ici colo, mi s-a si daramat o data, dar pana la urma a iesit. Sunt foarte multumita de rezultat, dar data viitoare va iesi cu mult mai bine”, spune mandra de ea Diana.
Casuta de turta dulce a fost un dar inedit de sarbatori pentru Ducu, sotul Dianei, mai ales ca frumoasa actrita spune ca a pus in ea multa dragoste. “Am facut aceasta casuta in spiritul Craciunului si printre ingredientele folosite s-au numarat si multa iubire, vise, sperante si dorinte. Si cu ajutorul ei Craciunul nostru va fi unul de poveste”, povesteste Diana.
Diana si Ducu se pregatesc impreuna sa-l intampine pe Mos Craciun. Nerabdatori cei doi au impodobit bradul de la inceputul lunii, de Mos Nicolae. “Noi facem bradul de pe 6 decembrie, avem o traditie. L-am impodobit impreuna cu Ducu ascultand colinde, asa cum faceam acasa la parinti, desi acolo data era alta, 24 decembrie, seara Ajunului. Imi amintesc de parca a fost ieri, impodobeam bradul, ne grabeam cat puteam sa il terminam repede, eu si fratii mei, ca sa fugim in camere si sa asteptam sa vina Mosul. Surpriza cea mare era in dimineata de Craciun, pentru ca atunci gaseam cadourile. Si acum ma bucur la fel de mult la cadourile de Craciun. Chiar azi il intrebam curioasa pe Ducu ce mi-a luat cadou. Nu mi-a spus, pentru ca stie ca imi place sa fiu surprinsa asa ca… de abia astept Craciunul!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu