luni, 6 decembrie 2010

Dana Rogoz a primit de la Moş Nicolae o excursie în Austria

Dana Rogoz, interpreta Andreei din “Mostenirea”, serial difuzat de ProTV de luni pana joi de la ora 22:15, l-a asteptat pe Mos Nicolae cu sufletul la gura! Asteptarea a meritat din plin. Dimineata, Dana a gasit in ghete o excusrie in Austria, mai exact in Landul Szalzburg. “Am simtit ca Radu, iubitul meu si Mos Nicolae in acelasi timp pregateste ceva, dar nu ma asteptam la o asemenea surpriza. Eu am aflat despre aceasta locatie de la colegul meu George Vintila, care a ajuns acolo anul trecut si mi-am dorit foarte mult sa ajung avand in vedere ca este un loc cum nu se poate mai potrivit pentru impatimitii sporturilor de iarna. Perioada asta din an era singura cat de cat mai libera, asa ca totul s-a potrivit perfect”, povesteste vedeta ProTV.  “Eu stiu ca Mos Nicolae a facut un pact cu Mos Craciun, pentru ca anul acesta el sa fie mai darnic. Dupa atatia ani in care a fost pe locul doi, merita din plin ca anul acesta sa fie al lui, al lui Mos Nicolae”, a mai adaugat Dana.
             Nici nu a apucat bine sa desfaca darurile, ca Dana s-a si apucat de bagaje. “Plecare este pentru ziua urmatoare, asa ca m-am apucat repede de impachetat si de facut planuri si pregatiri”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu