marți, 7 decembrie 2010

Octavian Strunila din Moştenirea si-a donat bursa de la master

Octavian Strunila, interpretul lui Stiven in serialul “Mostenirea” difuzat de ProTV de luni pana joi de la ora 22:15, s-a intors din nou pe bancile facultatii. Octavian urmeaza cursurile unui masterat  in “Litere si arte” la Universitatea Lucian Blaga din Sibiu. In urma concursului de admitere actorul a intrat primul, avand cea mai mare nota, si obtinand in acest fel si o bursa. El a decis insa sa-si doneze bursa urmatorului intrat. “Am vorbit cu cei de la facultate si i-am rugat ca bursa care urma sa-mi revina mie sa fie donata urmatorului student pentru ca, sunt convins ca are mai mare nevoie de ea. Ulterior,  studenta care va beneficia de aceasta bursa m-a sunat sa-mi multumeasca si sa-mi spuna ca ii este de un mare ajutor. M-am bucurat foarte tare sa aud asta”, a povestit actorul.
             Octavian a ales cursurile acestei universitati la indrumarea lui Marian Ralea, care face parte din cercul profesorilor de acolo, si alaturi de care actorul si-a dorit foarte tare sa lucreze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu