luni, 20 decembrie 2010

Aylin din Iubire şi onoare a făcut chef cu prietenii de ziua ei

La implinirea a 25 de ani, actrita Aylin Cadar si-a dorit sa ii aiba aproape pe toti prietenii ei asa ca a dat-o o mare petrecere la care voia buna a fost la ea acasa. Alaturi de zeci de prieteni Aylin a petrecut pana la dimineata: “Anul acesta a fost diferit pentru ca, uituca cum sunt, am omis sa comand un tort asa ca m-am trezit, cu o zi inainte, ca timpul e prea scurt si eu nu am tortul. Asa ca am cumparat 3 torturi mai mici si am depus un efort serios sa suflu in lumanarile de pe toate trei, spre deliciul prietenilor mei”, spune amuzata Aylin.
Pentru interpreta frumoasei sotii de seic, Aysha, din telenovela “Iubire si onoare” ziua de nastere este echivalenta cu o sarbatoare. “Este momentul in care-mi strang alaturi prietenii, ne distram si radem mult. Sunt inconjurata de prieteni adevarati, de oameni care-mi sunt dragi”, spune actrita.

De ziua ei, Aylin a fost rasfatata de iubit, prieteni si familie cu multe cadouri: “Am primit tot ce-mi doream, parfumul pe care mi-l doream mi l-a luat iubitul meu, am primit in dar hainute frumoase. Eu imi doream si un catel insa am primit unul de plus caruia trebuie sa-i dau de mancareJ)). De la fosta mea colega din trupa Pops, Diana, am primit in dar un inel, iar  prietenii care-mi cunosc pasiunea pentru jazz mi-au cumparat o carte atat de  necesara-„Improvizatii in jazz.”
Pentru frumoasa actrita si interpreta de jazz, filmarile la telenovela „Iubire si onoare” au luat sfarsit in acest an, la cateva zile dupa ce si-a serbat ziua de nastere. Pentru sarbatori Aylin are planuri mari- un Craciun de poveste petrecut in familie si o vacanta pe mare, intr-o croaziera pe Marea Rosie, in Egipt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu