luni, 13 decembrie 2010

Diana Dumitrescu a făcut pe Crăciuniţa la Londra

Diana Dumitrescu, interpreta Oxanei/Samirei din telenovela “Iubire si onoare”, ce se difuzeaza de luni pana joi, de la 20.30, ACASA si sotul ei, Ducu Ion, au fost la Londra intr-o escapada pentru relaxare si pentru a cumpara cadouri celor dragi.

          Diana Dumitrescu si Ducu Ion s-au decis sa viziteze pentru cateva zile capitala Marii Britanii: “Ne-am hotarat pe ultima suta de metri sa plecam si noi cu restul familiei pentru un week-end la Londra! Am plecat cu totii acolo pentru a ne bucura de frumusetea orasului in preajma sarbatorilor de Craciun, dar si pentru a definitiva cadourile pentru acest eveniment pe care cu totii il asteptam cu sufletul la gura. Printre nenumaratele magazine in care ne-am petrecut o parte din timp, cautand cadouri si ascunzandu-ne unii de altii pentru a nu ne surprinde cum si ce cumparam pentru fiecare dintre noi, am apucat sa-i facem o vizita batranului Big Ben si sa ne bucuram de nestavilita frumusete a catedralei Westminster Abbey”, povesteste vedeta ACASA.
Alaturi de familie, Diana a vizitat cateva dintre atractiile turistice  ale Londrei si s-a delectat cu delicii culinare din vestitul China Town: “A fost foarte frig, dar a meritat. Londra este unul din cele mai frumoase orase care pe mine una ma va bucura de fiecare data cand il voi vizita Am fost si in cartierul China Town, unde am mancat faimoasa mancare "Peking Duck", un deliciu chinezesc de care nu ma mai satur. A fost un prilej extraordinar de a petrece timpul alaturi de toata familia. Una din zile am petrecut-o la targul de Craciun din Hyde Park. Un targ extraordinar de frumos, unde am incercat aproape toate atractiile alaturi de nepoteii nostri, Petru si Victor.”
Diana Dumitrescu marturiseste ca a petrecut un weekend minunat la Londra in preajma sarbatorilor de iarna, din care insa nici peripetiile n-au lipsit: “Un weekend cu totul extraordinar... daca in ultima noapte nu ar fi sunat alarma de incendiu a hotelului si nu am fi fost evacuati in toiul noptii. Insa toate astea s-au intamplat. Ne-am speriat, ne-am panicat putin, dar totul a trecut, fiind doar o alarma falsa datorata unui bun calator care a fumat in camera de hotel, desi stia ca este o camera de nefumatori.”
Diana Dumitrescu a revenit din Londra cu amintiri si cadouri frumoase, dar si cu forte proaspete pe platourile de filmare ale telenovelei “Iubire si onoare”, ce se difuzeaza de luni pana joi, de la 20.30, ACASA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu