luni, 6 decembrie 2010

Vedetele din Iubire şi onoare au fost vizitate de Moş Nicolae


In intampinarea lui Mos Nicolae, vedetele ACASA si-au lustruit ghetutele, au daruit cadouri frumoase, au cantat colinde de iarna si au impodobit bradul traditional alaturi de persoanele apropiate din viata lor.
Nicoleta Luciu povesteste ca Mosul a fost foarte darnic atat cu ea cat si cu micutul Zsolt, un baietel cuminte: “Zsolt a fost un rasfatat al mosului, a primit jucarii de toate felurile, foarte zgomotoase. Ghetutele lui au fost neincapatoare pentru avioanele, elicopterele, patutul in forma de masina si cele cateva  telecomenzi  pe care le-a primit de la Mos. Spre disperarea noastra Mos Nicolae nu s-a oprit aici si i-a adus un dinozaur care face multa galagie, sora mea Iuliana care stie de pasiunea lui de a bate la tobe, i-a adus in dar un ciocanel care face foarte multa galagie.Nu si-a dat seama ce se intampla cu exactitate, dar a inteles ca mos Nicolae vine cu cadouri asa ca s-a trezit devreme, la 5 si jumatate, ca sa fie sigur ca nu-i rateaza sosirea. Ne-am trezit dis de dimineata cu imbratisari, pupaturi si apoi ne-am deschis cadourile. Zsolt cel mic a primit daruri si de la cele doua bunici, am avut o dimineata perfecta, toata lumea s-a bucurat. Iar surprizele pentru mine cred ca abia au inceput pentru ca, dupa ce l-au dus pe cel mic la gradinita, mama mea si mama lui Zsolt s-au intors acasa cu un buchet mare de flori intre care erau si lalele galbene, florile mele preferate”.
Si in familia Ioanei Ginghina si a luiAlexandru Papadopol, Mosul a venit incarcat cu daruri minunate: “Ne-am facut ghetele, le-am pus la geam si l-am asteptat pe Mos Nicolae, numai ca Ruxandra e mai putin familiarizata cu el si il astepta pe Mos Craciun. In timp ce Alexandru s-a uitat cu ea la desene animate, Mos Nicolae a venit si ne-a umplut la toti incaltarile cu daruri. Alexandru a primit haine, eu am primit un dvd si flori iar Ruxandra a primit cele mai multe cadouri, respectiv 3 pitici din cei 7 din povestea cu “Alba ca Zapada”, o carte cu aceeasi poveste, o papusa Tinker Bell si mai multe hainute”, povesteste Ioana Ginghina.
           
Madalina Draghici, protagonista telenovelei “Iubire si onoare” asteapta cu nerabdare sa ajunga in orasul natal, unde o asteapta cu drag intreaga familie: “Am primit un urs maaaaaare roz si pufos J, dar ziua abia a inceput si mai e un Mos Nicolae care ma asteapta la Ploiesti. Am pregatit cadouri simbolice in care am pus suflet, pentru parinti si prietenii apropiati”, povesteste Madalina Draghici.
Diana Dumitrescu l-a sarbatorit pe Sfantul Nicolae alaturi de cei dragi: “Ne-am strans cu totii la socrii mei, am ascultat colinde si am impodobit bradul alaturi de cei mici. Le-am daruit nepotilor mei dulciuri si carti de citit. De la Ducu am primit un aparat de fotografiat foarte, foarte mic J”, povesteste vedeta ACASA.
De Mos Nicolae, Andreea Patrascu a pregatit multe cadouri pentru apropiati si a avut parte de momente amuzante: “Cabral mi-a luat un cadou chiar in timp ce eram cu el in magazin. Agentul de la paza, fetele de la vanzare si de la casierie... toata lumea imi distragea atentia ca eu sa nu vad ca imi cumpara cadou, a fost un complot general!! J Am primit cadoul de la el inca de sambata seara pentru ca nu a avut rabdare sa mai astepte pana luni. Eu i-am luat haine si incaltaminte, m-am cam chinuit sa gasesc pantofi marimea 47 J! Am petrecut cu parintii mei iar azi dimineata i-am condus la aeroport, au plecat intr-o scurta vacanta in Suedia. Noroc ca portbajagul Citroen-ului meu e suficient de  incapator cat sa incapa cadourile pentru cei dragi. Pentru ca nu am filmari, ziua de astazi o dedic exclusiv vizitelor si bunatilor culinare. De asemenea, o sa trec si pe la bunicul meu pe care il cheama Nicolae”, spune tanara actrita.
Pentru Majda Aboulumosha, sarbatorile au venit chiar de la inceputul lunii decembrie: “In perioada aceasta am primit si am daruit multe cadouri. Am petrecut impreuna cu cei dragi, am primit cizme si i-am facut cadou iubitului meu un parfum”, marturiseste frumoasa actrita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu