vineri, 18 februarie 2011

Ioana Picoş din Iubire şi onoare - 10 la actorie

Ioana Picos, interpreta Azizei in telenovela “Iubire si onoare”, difuzata de luni pana joi, de la 20.30, ACASA, isi ia foarte in serios studiile de la UNATC si isi doreste ca, la finele facultatii, sa fie o actrita foarte buna. Asa ca  s-a pus serios pe studiu si a inceput cu dreptul sesiunea pentru ca, in urma cu o saptamana, Ioana a  luat nota 10 la cel mai greu examen, cel de actorie. ”In anul II, profesorii nostri au hotarat sa pregatim scene din opera lui Shakespeare. Astfel ca, eu am luat la pregatire doua roluri diferite ca linie. Primul rol a fost unul extraordinar de frumos si solicitant si anume Lady Anne Neville din piesa ’’Richard al III lea’’. Aceasta piesa este una de referinta si faptul ca m-am inhamat la o asemenea provocare a insemnat si promisiunea de a da tot ce am mai bun. Rolul este dramatic iar scena din examen una cu totul neobisnuita ca situatie si reactii. Sunt fericita ca mi s-a acordat increderea necesara pentru a realiza acest personaj si ma bucur pentru ca, spun profesorii mei, m-am ridicat la inaltimea asteptarilor, ba chiar le-am intrecut”, spune Ioana.
Dornica sa experimenteze roluri noi Ioana a intrat si in pielea unui personaj de alta factura, mai comica, Catarina din “Imblanzirea scorpiei”. “Am ales pentru aceasta scena, sa facem – eu si partenerul meu - teatru-dans si sa prezentam o varianta contemporana pe ritmuri de tango. A fost prima experienta de acest gen pentru mine si intr-adevar este alt sentiment atunci cand trebuie sa corelezi replicile cu dansul si sa ai reactii firesti dar totusi exact stabilite. Din fericire a iesit bine, spectatorii s-au bucurat de varianta propusa si au fost placut surprinsi sa vada un alt fel de punere in scena a “Imblanzirii scorpiei. Pot spune ca examenul a iesit mai bine decat speram, am reusit sa ma concentrez si rezultatele nu au intarziat sa apara, acestea materializandu-se intr-o nota de 10, motiv de mare bucurie atat pentru mine cat si pentru intreaga familie.”
 Ioana Picos poate fi urmarita, de luni pana joi, de la 20.30, ACASA, in rolul sensibilei Aziza din telenovela “Iubire si onoare”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu