luni, 28 februarie 2011

Vedetele de Acasă întâmpină primăvara

Venirea primaverii e un motiv de bucurie pentru toata lumea si un moment asteptat cu multa nerabdare. Vedetele ACASA intampina primavara cu ghiocei, zambile, martisoare handmade sau clasice aducatoare de noroc si isi amintesc cu bucurie de cele mai frumoase martisoare primite de la colegii de scoala si de pe platourile de filmare sau de la parinti si iubiti.
Adela Popescu are un martisor la care tine foarte mult: “Am primit de la o fetita un martisor facut de ea, o floricica crosetata, tin foarte mult la darurile pe care le primesc si le pastrez pe toate”, spune frumoasa actrita.
“Se spune ca martisoarele - cosar aduc noroc. Anul acesta, pe 1 martie o sa port 2 cosari, sa fiu sigura ca ajunge norocul unde trebuie!”, spune amuzata Andreea Patrascu.
Madalina Draghici, protagonista telenovelei “Iubire si onoare”, marturiseste ca lucrurile marunte o fac fericita, iar de 1 Martie, niciodata nu uita sa-i daruiasca o floare mamei sale: “Martisorul este o sarbatoare frumoasa pentru mine. Ma bucur de lucruri marunte, iar venirea primaverii este un motiv de bucurie si sarbatoare! Imi place sa primesc flori si martisoare, dar si sa ofer, mai ales mamei”. Actrita a descoperit cateva brose foarte dragute, lucrate manual pe blogul http://fitedefetite.wordpress.com, pe care vrea sa le daruiasca cu ocazia Martisorului.
Pentru Ioana Ginghina, cel mai drag martisor este o brosa pe care i-a cumpărat-o sotul ei, Alexandru Papadopol: “Știe ca sunt o mare fana a targurilor handmade si vintage asa ca mi-a cumpărat-o el pe aceasta; un martisor pe care îl poți purta si in restul anului, nu doar in Martie”.
Atat pentru Nicoleta Luciu, cat si pentru Elvira Deatcu, martisorul are o semnificatie aparte. In luna martie Nicoleta Luciu a aflat ca este insarcinata, iar pentru Elvira Deatcu cele mai frumoase martisoare sunt copiii ei: “Luca este nascut pe 8 martie si Filip pe 12 martie”, declara actrita.
Ana Maria Gheorghe, prezentatoarea emisiunii “Vremea de ACASA” isi aminteste cu drag de un martisor primit de la tatal ei pe care l-a iubit foarte mult: “Am primit de la tatal meu, de 8 martie, un cos imens cu 99 de fire de garoafe albe si rosii. Au avut o mare valoare sentimentala pentru mine. Sunt mai bine de 13 de atunci”.
Anul acesta, Ioana Maria Moldovan a primit de la iubitul ei o bratara cu pietre semipretioase si un medallion in forma de delfin tocmai de la Tg. Mures, de la tatal ei: “Chiar daca stiu ca tata nu uita niciodata de acest obicei, totusi in fiecare ma surprinde gestul lui si mai ales martisorul. In sase ani de zile am reusit sa am o mini colectie de martisoare de suflet care cuprinde: 4 delfini, 1 inimioara si un Tweety, care e atractia colectiei. Anul acesta colectia s-a marit cu un delfin. Martisoarele sunt de fapt mici medalioane din aur si argint. Dupa ce trece luna Martie le port la bratara sau lant”, spune prezentatoarea “Povestirilor adevarate”.
          In luna martie, Adriela Morar primeste martisoare lucrate manual de tatal ei, pe care le pastreaza in sertarul cu amintiri: “In fiecare an m-am bucurat de martisoarele primite de la tata. Anul trecut am primit si o zambila intr-un ghiveci, de care am avut multa grija.”
“Anul trecut, Marian Ralea a venit la filmare si a dat fiecarei fete o floare intr-un ghiveci. Intre timp foarea a crescut, este de 5 ori  mai mare, infloreste, si de cate ori ma uit la ea nu-mi vine sa cred ca era cat un pumn. E un martisor mai special pentru ca e singurul care mi-a mai ramas, de care ma bucur in fiecare zi”, povesteste Adina Galupa, interpreta lui Cici din “Iubire si onoare”.
Primavara e anotimpul preferat al Irinei Antonie: “Am fost la Muzeul Taranului Roman, la targul de Martisor, unde am gasit multe martisoare foarte frumoase si lucruri facute manual, mi-am luat o papusica si un snur rosu pe care il pot purta pana pe 8 martie. Prefer un martisor frumos si unic pe care sa-l pot pastra decat un cadou scump”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu