joi, 13 octombrie 2011

Adela Popescu a împlinit 25 de ani la Roma

Cadoul potrivit la momentul potrivit!  Adela Popescu, interpreta Ralucai din serialul „Pariu cu viata”, difuzat la Pro Tv, in fiecare luni, de la 20.30, a primit in dar de la iubitul ei, Radu o frumoasa minivacanta la Roma.
          Cu toate ca nu era prima data cand vizitau Orasul Etern,  Adela si Radu s-au bucurat de zone mai putin turistice si de lungi plimbari pe jos. „Cadoul lui Radu  pentru mine  fost unul neasteptat. Am petrecut 4 zile superbe la Roma, ne-am bucurat de stradute boeme, incarcate de istorie, am mancat la colt de strada,  am gustat din clatite imense pe scarile din Piazza di Spagna, am batut la pas toate stradutele. A fost pentru prima data de cand merg la Roma cand nu mi-am propus o anume destinatie,  ieseam din camera si o luam la pas pana seara tarziu”, marturiseste Adela.
          Pe 8 octombrie, cand a implinit 25 de ani, Adela Popescu a avut parte de o zi plina de surprize. „Dimineata am luat micul dejun la o terasa de pe strada, am baut un capuccino delicios, ne-am plimbat apoi ore bune si ne-am intalnit, din pura intamplare, cu un coleg din echipa de filmare de la „Pariu cu viata” care se afla si el la Roma, de ziua lui. Ne-a sunat sa ne spuna ca este acolo si am constatat ca era la o distanta de doua mese de noi. Mi s-a parut o mare coincidenta”, spune amuzata Adela.
          Adela Popescu si Radu Valcan nu au ratat, in minivacanta lor, si o vizita la Fontana di Trevi. „Ne-am pus cate o dorinta, dar o tinem secreta pana se va implini. Am prins o vreme excelenta, am baut cafea dimineata, seara ne uita Dumnezeu la cate o terasa cu o sticla de vin in fata si cu forforta turistilor din jurul nostru, am mancat paine cu ulei de masline si prosciutto. Am avut o zi de nastere perfecta”, spune Adela.
          Intoarsa in tara Adela Popescu se pregateste de premiera, joi, 13 octombrie, de la ora 19.00,  a piesei „Doi pe o banca”, in regia lui Emanuel Parvu, piesa pusa in scena la Teatrul Metropolis si continua filmarile la serialul „Pariu cu viata” unde joaca rolul, Ralucai, o profesoara de Teorie muzicala nonconformista.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu