luni, 10 octombrie 2011

Mădălina Drăhghici din "Pariu cu viata" s-a inscris la master


 Madalina Draghici, interpreta Alexandrei din serialul pentru toata familia “Pariu cu viata”, difuzat in fiecare luni de la ora 20.30 la PRO TV, s-a inscris la master in cadrul SNSPA la Brand Management si Comunicare Corporatista.
          Dupa ce anul trecut, Madalina a absolvit Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Studii Econonice, acum s-a hotarat sa isi continue studiile.
 Am descoperit ca la SNSPA oferta este ampla si variata, in ea am gasit exact ce imi doream : Brand Management si Comunicare Corporatista. Am inceput sa ma pregatesc pentru admitere. Am avut de facut un eseu despre brand management. Eu mi-am ales sa abordez problema fidelizarii clientilor fata de brand, considerand personal ca este mai eficient sa pastrezi un client decat sa-l pierzi si apoi sa te cauti altul nou. Apoi a trebuit sa sustin acest eseu in fata unei comisii si sa raspund intrebarilor puse de membrii ei. Din fericire am fost admisa, chiar printre primii. Abia astept sa incep cursurile”, povesteste Madalina Draghici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu