duminică, 9 octombrie 2011

Adela Popescu a povestit la Music FM de ce este speciala pentru ea piesa “My Way”, a lui Frank Sinatra

Sambata, 8 octombrie, chiar de ziua ei de nastere, actrita Adela Popescu pe care telespectatorii o urmaresc la ProTv in serialul “Pariu cu viata” a petrecut 2 ore la Music FM, pe frecventa 103,8 FM. Adela si-a sarbatorit astfel aniversarea alaturi de ascultatorii emisiunii “StarList”, cu muzica buna si amintiri dezvaluite acestora pentru prima data.
Inca de dimineata, odata cu telefoanele de <La multi ani> am primit si invitatia de a veni la Music FM pentru a petrece 2 ore minunate, 2 ore in care o sa incerc sa va povestesc citeva lucruri din viata mea marcata de melodii pe care le-am ales pentru voi. Pentru inceput, am ales o melodie care imi aduce aminte de ceva foarte amuzant, acum. E vorba despre piesa I don’t wanna miss a thing a celor de la Aerosmith. Eram pe plaja in Navodari, cu niste casti in urechi, nu stiam deloc versurile, fredonam ceva acolo, mi se parea foarte romantic si imi doream sa imi cinte si mie un baiat de care imi placea pe vremea aceea, desi nu intelegeam ce spune cintecul. Intimplator nu s-a potrivit pentru ca nu am avut niciodata o relatie, insa acum baiatul cu care sint imi cinta frecvent J”, a povestit Adela, amuzindu-se, in prima ei interventie la Music FM. A doua alegere a fost piesa Hallo”, mentionand ca asa a decoperit-o pe Beyonce si pe aceasta melodie isi imagina ca va dansa un dans contemporan la “Dansez pentru tine”. Si chiar a repetat o saptamina pe aceasta piesa, insa in cele din urma Vica, coregrafa lor, a spus ca nu e in regula si au renuntat la piesa.
Adela nu i-a uitat nici pe cei dragi in alegerile sale muzicale, mai précis pe parintii ei, datorita carora a a impartasit cu ascultatorii Music FM celebra “My Way” a lui Frank Sinatra. “Este cu adevarat o piesa speciala in viata mea si in viata parintilor mei. Este melodia pe care ei au dansat prima oara si pe care noi, copiii, le-am facut-o cadou atunci cind am sarbatorit nunta lor de argint. Chiar daca am ales-o pentru finalul primei ore de StarList, melodia a marcat inceputul iubirii lor”, marturiseste Adela.
 Pasionata de muzica si luindu-si foarte in serios rolul de DJ, ea a pregatit si pentru cea de-a doua ora petrecuta la Music FM melodii cu insemnatate pentru ea, alese cu grija astfel incit sa le ofere ascultatorilor un weekend cit se poate de relaxant. Printre urmatoarele ei alegeri s-a numarat Abba – prima trupa cu care a cumparat o caseta, dar si Backstreet Boys – “Quit playing games” melodie care, spune ea, a ajutat-o sa cistige singurul concurs de Miss la care a participat, Miss Boboc in clasa a IX-a, datorita coregrafiei executate impreuna cu partenerul ei de dans. Cei care au ramas alaturi de ea pe frecventa 103,8 FM au putut asculta la “StarList” si Big Mountain cu melodia “Baby I love your way”, cu care vedeta si-a incheiat interventia la Music FM, ca DJ, facindu-le un cadou ascultatorilor Music FM, chiar de ziua ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu