duminică, 9 octombrie 2011

Rica Raducanu apare maine in Pariu cu viata la Pro TV

Surprizele se tin lant pentru Gica Popa (Radu Gabriel)  in episodul de luni al serialului „Pariu cu viata’’, difuzat de la ora 20.30 la PRO TV. Sectoristul este foarte fericit pentru ca reuseste sa incheie un contract cu Johnny (Catalin Catoiu) care o implica pe fiica lui, Ioana (Alina Eremia). Bucuros nevoie mare, Gica viseaza ca-si implineste un mare vis, acela de a ajunge la meciul Real Madrid- FC Barcelona iar cel care-i aduce marea veste este nimeni altul decat celebrul Rica Raducanu.
          Invitat special in „Pariu cu viata” legendarul portar al Rapidului spune ca se simte pe platourile de filmare ca pe stadion. „Am mereu emotii cand vin sa filmez in Buftea. Mi-a facut o reala placere sa ma intalnesc cu Gica Popa  si sa-i implinesc un vis, mai ales ca ma uit in fiecare seara de luni la serial iar copiii astia mi se par fenomenali”, marturiseste Rica.
Luni, de la 20.30, la Pro Tv incepe si petrecerea! Sara (Sore) implineste 18 ani si face party mare acasa unde isi invita toti colegii carora le pregateste chiar si un duet surpriza cu... Ioana (Alina Eremia). „Atat eu cat si Alina abia am asteptat un moment in serial in care personajele noastre sa cante un duet. Piesa „Power of Love” ne-a bucurat, pentru ca noi avem stiluri diferite de interpretare si astfel am dat un aer fresh unei piese cu greutate. Cred ca am oferit publicului senzatia ca Sara si Ioana sunt prietene in timpul duetului pentru ca noi in viata reala chiar suntem prietene", spune Sore.
La randul lor, baietii din LaLa Band ofera un show pe cinste si, drept cadou, danseaza si se dezbraca special pentru cea mai rasfata fata din liceu. Pa langa muzica si comedie nu lipsesc nici momentele dramatice, Sandu Anghel (Doru Ana) pleaca de acasa alungat de Mara (Carmen Tanase), Andrei se imbata si provoaca un accident cu urmari foarte grave iar medicul Silviu Craciun (Marin Moraru) pare ca a gasit, in sfarsit, o solutie pentru nepoata lui, Anca (Cristina Ciobanasu).
Luni, de la 20.30, la Pro Tv, in „Pariu cu viata”, serialul care a cucerit intreaga familie, continua cu momente tensionate, secvente muzicale,  dar si rasturnari de situatie care schimba destinele personajelor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu