vineri, 5 noiembrie 2010

Cine luptă pentru premiile People la telenovele

Cea mai bună actriţă:

María Fernanda Yépez, "Rosario Tijeras"
Maite Perroni, "Mi pecado"
Lucero, "Soy tu dueña"
Itatí Cantoral, "Hasta que el dinero...
Jacqueline Bracamontes, "Sortilegio"
Sonya Smith, "Dónde está Elisa?"

Cel mai bun actor:

Fernando Colunga, "Soy tu dueña"
Mauricio Ochmann, "El clon"
Pedro Fernández, "Hasta que el dinero..."
Marlon Moreno, "El capo"
William Levy, "Sortilegio"
Eugenio Siller, "Mi pecado"

Cel mai bun "rău"

Catherine Siachoque, "¿Dónde está Elisa?"
Sergio Goyri, "Mi pecado y Soy tu dueña"
Daniela Castro, "Mi pecado"
Sabine Moussier "Mi pecado"
Gaby Spanic, "Soy tu dueña"
David Zepeda, "Sortilegio"

Revelaţia anului

María Fernanda Yépez, "Rosario Tijeras"
Ismael La Rosa, "¿Dónde está Elisa?"
Sandra Echeverría, "El clon"
Jason Canela, "¿Dónde está Elisa?"
Luz Elena González, "Hasta que el dinero..."
Julián Gil, "Sortilegio"

Cel mai bun tânăr actor

Angelique Boyer, "Corazón salvaje"
Maite Perroni, "Mi pecado"
Eugenio Siller, "Mi pecado"
Belinda, "Camaleones"
Poncho Herrera, "Camaleones"
Sebastián Zurita, "Corazón salvaje"

Cel mai bun cuplu

Belinda y Poncho Herrera, "Camaleones"
Itatí Cantoral y Pedro Fernández, "Hasta que el dinero..."
William Levy y Jacqueline Bracamontes, "Sortilegio"
Eugenio Siller y Maite Perroni (foto), "Mi pecado"
Lucero y Fernando Colunga, "Soy tu dueña"
Mauricio Ochmann y Sandra Echeverría, "El clon"

Cea mai bună telenovelă

El clon
Sortilegio
Hasta que el $...
Soy tu dueña
Mi pecado
¿Dónde está Elisa?

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu