duminică, 30 ianuarie 2011

De maine Laura Cosoi va juca un rol negativ in Mostenirea


Laura Cosoi este cel mai nou nume in distributia serialului “Mostenirea”, serial difuzat de ProTV de luni pana joi de la ora 22:15. Laura va interpreta rolul Graziei, sora Rominei (Cristina Cepraga), o femeie frumoasa, dar extrem de alunecoasa, care ascunde o multime de lucruri. Personajul interpretat de Laura este si o dansatoare foarte buna, acesta fiind singurul lucru din viata ei la care tine cu adevarat. In ceea ce priveste relatia ei cu Romina, Grazia pretinde ca este o sora perfecta si asta numai pentru a beneficia de pozitia si relatiile lui Fabrizio (Cristi Iacob). In realitate, aceasta este convinsa ca poate cuceri orice barbat si ca ii este superioara Rominei din toate punctele de vedere. “Ma bucur tare mult ca in sfarsit pot sa vorbesc despre noul meu proiect,deoarece eu am inceput sa filmez la “Mostenirea” inca din luna septembrie a anului trecut. Mi se intampla pentru prima oara sa interpretez un personaj negativ. Ma numesc Grazia si sunt sora Rominei, proaspat venita din Italia. Nu am sa vorbesc prea mult despre personajul meu pentru ca vreau sa  las publicul serialului sa ma descopere treptat.Cu siguranta insa vor avea loc foarte multe rasturnari de situatii odata  cu aparitia mea in casa lui Fabrizio”,  a declarat Laura.
             Vedeta ProTV este foarte incantata de acest proiect si de oamenii cu care lucreaza. “Ma simt onorata ca fac parte dintr-o distibutie atat de speciala ca cea din productia “Mostenirea” si ma bucur enorm ca am reusit sa-mi fac noi prieteni printre colegii mei. Astept cu mare entuziasm sa vad care va fi reactia publicului la surpizele pe care noi le-am pregatit”, a mai povestit Laura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu