luni, 10 ianuarie 2011

Mădălina Drăghici din Iubire şi onoare s-a distrat cu prietenii de Revelion

 Madalina Draghici, interpreta telenovelei „Iubire si onoare”, al carui nou sezon se va difuza din 24 ianuarie, ACASA, a avut grija ca la miezul noptii de Revelion sa nu-i lispeasca banii din buzunare.
 Madalina Draghici a sarbatorit Revelionul pana in zorii zilei impreuna cu prietenii ei si n-a trecut cu vederea unele dintre cele mai respectate superstitii din noaptea dintre ani: “Revelionul l-am petrecut intr-un restaurant cochet in compania unui mareeee grup de...prieteni J Am dansat pana la 5 dimineata si am avut grija ca ora 00.00 sa ma prinda cu bani asupra mea, cu zambetul pe buze, cu paharul de sampanie in mana si cu un obiect vestimentar rosu :) Ultimele zile de vacanta le-am petrecut in regim de spa J. M-am bucurat de masaj, jacuzzi si sauna si de astazi am revenit cu forte noi pe platourile de filmare”, spune Madalina Draghici.
         

Frumoasa actrita si-a dorit ca in vacanta de iarna sa petreaca mai mult timp alaturi de parintii ei, ceea ce s-a si intamplat: “A fost o vacanta frumoasa in care am facut exact ce am planuit: m-am relaxat, m-am odihnit si am petrecut timp pretios cu familia si prietenii dragi pe care nu ii vazuzem de ceva vreme”, mai mult, in ultimele zile din 2010 Madalina Draghici a invatat sa schieze si s-a amuzat copios cu prietenii in timp ce au construit un om de zapada: “Am fost putin si la munte, unde am incercat fara mult succes sa schiez, am facut ceea ce cu greu se poate numi om de zapada si m-am distrat impreuna cu prietenii”, povesteste vedeta ACASA.
          Dupa o frumoasa vacanta de iarna, din 24 ianuarie, de la 20.30, Madalina Draghici revine ACASA in noul sezon al telenovelei “Iubire si onoare”, ce va aduce dinamism, suspans, situatii limita si transformari majore in viata personajelor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu