luni, 10 ianuarie 2011

Stirea de la prima ora!Azi se intoarce Narcisa salbatica la Antena 1 cu Bianca Dragusanu intr-un rol de nebuna

Dupa ce a incantat seara de seara privirile telespectatorilor emisiunii „Un show pacatos”, Bianca Dragusanu (foto) isi va face debutul ca actriţa in telenovela „Narcisa Salbatica”! Rolul pe care il va interpreta este cel al unei prostituate criminale ale carei intrigi vor schimba radical viaţa celor doi protagonisti, Narcisa, interpretata de Alina Puscas si Tudor, interpretat de Gabriel Duţu. 
Frumoasa vedeta va putea fi vazuta in noul sezon Narcisa Salbatica ce va incepe luni la Antena 1. Deoarece se afla la prima experienţa de acest gen, Bianca a incercat sa fure meserie de la Gabi Duţu care a ajutat-o sa-si interpreteze cat mai realist rolul. In telenovela, Bianca va juca rolul unei foste prostituate care il va rapi pe Tudor, protagonistul serialului.
Pentru a o incuraja la primele sale filmari, pe platoul de filmare de la Stefanesti a aparut nimeni altul decat Gigi Becali, bineinţeles in interpretarea lui Mihai Bendeac. Simpacul actor s-a plimbat prin Stefanesti intr-o trasura, a calarit un ponei si in final le-a facut si o vizita surpriza actorilor din „Narcisa Salbatica”. Cum deja experimentase un sarut patimas cu frumoasa Bianca in timpul filmarilor pentru „In puii mei”, Mihai Bendeac a preferat de aceasta data sa se relaxeze cu o conversaţie in pat cu Gabi Duţu. 
„ Joc rolul unei femei care a innebunit  din cauza unor trauma fizice si psihice pricinuite de un barbat pe care l-a iubit foarte mult. Lucrez cu o echipa de profesionisti, inarmati cu rabdare, insa conditiile de filmare sunt foarte dure. Filmez undeva intr-o comuna, este foarte frig, nu este apa curenta, iar eu sunt cea care se adapteaza cel mai greu din toata echipa. Ritmul de lucru este foarte intens, am plans aproape in fiecare zi de oboseala pentru ca nu este usor sa filmezi 12 ore pe zi. In ciuda acestui lucru, am fost tratata ca o diva. M-am plans de frig si mi-au adus o rulota doar pentru mine. Sunt niste oameni extraordinari, in spatele camerelor se ascunde o echipa  numeroasa care mucneste  foarte mult si cred ca cei care nu se vad, dar fac lucrurile sa iasa foarte bine, sunt cei care trebuie apreciati in primul rand si apoi actorii.
Sunt la primul rol si nu imi este usor, este cea mai grea meserie pe care am incercat-o pana acum si mi-am dat seama ca sa fii actor nu este deloc un lucru usor.”, a declarat Bianca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu