miercuri, 12 ianuarie 2011

De mâine Bianca debutează în Narcisa Sălbatică


Telespectatorii vor avea ocazia să o vadă mâine, 13 ianuarie, pe Bianca Drăguşanu în ipostaza de actriţă. Asistenta lui Dan Capatos  va interpreta  un rol în telenovela Narcisa Sălbatică, difuzată de Antena 1.
            Bianca Drăguşanu îşi va face mâine seară debutul în actorie. Frumoasa asistentă de la Un show păcătos va interpreta rolul Iuliei, o femeie căreia suferinţa în dragoste i-a pricinuit severe tulburări psihice şi care printr-o conjunctură cu totul inedită ajunge să îl cunoască pe Tudor, interpretat de actorul Gabriel Duţu
            Sunt la primul rol şi nu îmi este uşor, este cea mai grea meserie pe care am încercat-o până acum şi mi-am dat seamă că să fii actor nu este deloc un lucru usor. Am lucrat cu o echipă de profesionişti, înarmati cu răbdare. Secvenţele cu mine s-au filmat într-o comună, era foarte frig, nu era apă curentă, iar eu am fost cea care s-a adaptat cel mai greu din toata echipa. Ritmul de lucru a fost foarte intens, am plans aproape in fiecare zi de oboseală pentru că nu este uşor să filmezi 12 ore pe zi. În ciuda acestui lucru, am fost tratată ca o divă. M-am plâns de frig şi mi-au adus o rulotă doar pentru mine. Sunt nişte oameni extraordinari, în spatele camerelor se ascunde o echipă  numeroasă care munceste  foarte mult şi cred că cei care nu se văd, dar fac lucrurile să iasă foarte bine, sunt cei care trebuie apreciaţi în primul rand”, a povestit Bianca despre experienţa zilelor de filmare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu