miercuri, 12 ianuarie 2011

Ioan Isaiu din Iubire şi onoare a fost în vacanţă în Egipt


O vacanta de basm petrecuta intr-un hotel cu nume predestinat, „1001 de nopti”, cu scufundari printre pesti multicolori si vizite la temple egiptene antice.
          Ioan Isaiu si sotia lui Nicoleta au avut parte, la finele lui 2010, de o vacanta romantica in doi petrecuta la Hurghada, in Egipt. Pentru actorul care-l interpreteaza pe Dan Stuttman in telenovela „Iubire si onoare”, care revine, din 24 ianuarie, de la 20.30, ACASA vacanta a fost una indelung asteptata. „In acest an vacanta ne-am petrecut-o la caldura, la Hurghada, in Egipt si as putea sa spun ca a fost o vacanta de basm. Pe langa  hotelul parca rupt din „1001 de nopti” superbele peisaje submarine pe care le-am surprins ne-au facut sa ne simtim minunat. Am vizitat templele de la Luxor, excelent conservate de oficialitatile egiptene”, isi aminteste Ioan.
          In seara de Revelion Ioan si sotia au petrecut, alaturi de turistii aflati in hotel, la 24 de grade. „In Egipt acum este toamna asa ca temperaturile afara erau exact asa cum ar trebui sa fie, 24-25 de grade ziua, 13-14 grade noaptea. Pentru ca Hurghada parea a fi o statiune cucerita de rusi si cunoscut fiind apetitul lor pentru vodka traditionala, pot spune ca am petrecut noaptea dintre ani intr-o atmosfera incinsa la maxim nu doar de gradele din termometre ci si de multele sticle de vodka consumate de cei din jur”, spune amuzat Ioan.
Momentul care l-a marcat cel mai mult pe Ioan Isaiu in cele 8 zile petrecute in Egipt a fost insa o banala calatorie cu taxiul. „Seara, care se anunta a fi una relaxata, a fost brusc schimbata intr-una pe care nu o voi uita multa vreme de catre soferul taxiului cu care mergeam spre bazar. Eu stateam in fata, langa sofer, iar acesta a inceput, brusc, sa planga. L-am intrebat ce se intampla si el mi-a aratat antebratul stang unde avea tatuata o cruce crestina. Asa am aflat ca 10% din populatia Egiptului este crestina, mai exact ortodoxa, si ca, in ziua respectiva, a fost un atentat intr-o biserica ortodoxa din Alexandria in urma caruia au murit 22 de persoane. Cand i-am spus taximetristului egiptean ca sunt ortodox a fost dispus sa ne duca oriunde, oricand, gratis, sa fim frati de credinta”, spune Ioan Isaiu, impresionat de lupta localnicilor pentru credinta lor.
Dupa vacanta de Sarbatori Ioan Isaiu s-a intors cu bateriile incarcate pe platourile din Buftea unde a inceput filmarile pentru cel de-al doilea sezon al telenovelei “Iubire si onoare”, productie ce revine, din 24 ianuarie, ACASA, de la 20.30.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu