marți, 18 ianuarie 2011

Ioana Picoş din Iubire şi onoare vacanţă în Dubai

 Ioana Picos, interpreta Azizei din telenovela “Iubire si onoare” care revine ACASA din 24 ianuarie, de la 20.30, a petrecut Craciunul si Anul Nou la mii de kilometri distanta de casa, la 30 de grade Celsius.
 Destinatia de vacanta a fost Abu Dhabi, unde locuieste sora Ioanei, si mai apoi Dubai. “Am avut sansa de a experimenta tot felul de lucruri noi. In primul rand, am putut sa fiu alaturi de sora, cumnatul si nepotica mea de sarbatori, inclusiv atunci cand cea mica si-a serbat ziua de nastere. Fiind atat de departe ei de tara, orice secunda petrecuta impreuna, pentru mine a fost pretioasa. Un alt moment frumos a fost Craciunul, chiar daca afara erau 27 de grade Celsius si de zapada imi povesteau cei de acasa la telefon. Atat Abu Dhabi-ul cat si Dubai-ul erau impodobite cu luminite iar magazinele si Mall-urile erau pline de Mos Craciuni, brazi artificiali, iglu, patinoare”, spune Ioana.
Vegetariana de cativa ani Ioana a avut surpriza, de Craciun, sa se aseze la masa traditionala unde se serveau trei feluri de… carne. “Amuzant a fost, cand ne-am asezat la traditionala masa de Craciun si ne-am dat seama ca pe masa erau preparate din carne de porc pentru sora si prietenul meu si mai multe feluri de mancare asiatica preparata cu carne halal pentru cumnatul meu care este malaezian si musulman. Pentru ca sunt lacto-ovo-vegetariena s-a gasit imediat o solutie si pentru mine”, spune amuzata Ioana.
          In vacanta de doua saptamani petrecuta pe tarm asiatic Ioana Picos si iubitul ei, Marius nu au ratat nicio destinatie turistica. “In Abu Dhabi, am vizitat Marea Moschee Seikh Al Zayed a doua moschee din lume ca si marime, dupa Mecca.  Am fost apoi in zona Corniche, principala atractie turistica, cu plaje, hoteluri, terase, fantani, toate cu Marea Arabiei alaturi.. Foarte impunator este si podul Maqta, pe care daca il privesti de la departare iti da impresia ca este un imens carusel. De briza marii m-am bucurat in Golful Persic, respectiv la Marea Arabiei, care are o apa foarte sarata. Iar in Dubai, am vizitat zona din Jumeirah, cu plaje, hoteluri, port unde opreau iahturile, un bazar stilizat cu diferite suveniruri. Am mers apoi in zona 0 a Dubaiului, si anume Marina. Un loc sclipitor, cu zgarie nori, cafenele luxoase, plaja si marea.”
Opulenta, cuvantul cheie ce caracterizeaza Abu Dhabi si Dubai-ul, era vizibila la tot pasul.  “De la bijuterii din aur masiv si pietre pretioase, masini luxoase, tunate si pline de cristale, parca acum luate din showroom-urile exclusiviste si pana la cladiri, servicii si peisaj totul respira luxul. Nivelul opulentei nu era demonstrat de masinile luxoase, superlativul acolo se traduce prin a avea un numar cat mai mic de inmatriculare. Pentru acest lucru arabii sunt dispusi sa plateasca si 1 milion de dolari”, spune uimita interpreta Azizei.
          Si pentru ca in telenovela “Iubire si onoare” Ioana Picos joaca rolul unei femei arabe, actrita s-a reintors in lumea din emiratul Beled el Noor, reprodusa in platourile din Buftea, cu experienta reala dobandita dupa 2 saptamani petrecute in Emiratele Arabe Unite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu