marți, 11 ianuarie 2011

Ioana Gingină şi familia au petrecut prin ţară

Ioana Ginghina, araboaica Soraya si Alexandru Papadopol, interpretul lui Claudiu din telenovela „Iubire si onoare”, ce va reveni ACASA cu un nou sezon din 24 ianuarie, si fiica lor, Ruxandra au mers in vacanta de iarna in Sibiu si Harghita iar de Craciun au sarbatorit cu toata familia in Bucuresti.
          Ioana, Alexandru si micuta Ruxandra s-au bucurat impreuna de magia sarbatorilor de iarna: “In aceasta vacanta am fost nedespartiti. Inainte de Craciun am fost cateva zile la Sibiu, unde am stat cu parintii mei, bunicii Ruxandrei. Aici am fost la patinoarul din centrul orasului, unde Alexandru a patinat iar noi l-am admirat cu drag”, povesteste Ioana Ginghina.
Pentru ca tot anul au facut lucruri bune, Ioana Ginghina spune ca Mosul insusi le-a adus daruri alese, iar Ruxandra a fost rasfatata lui.
          Ioana Ginghina si Alexandru Papadopol impreuna cu fiica lor au petrecut noaptea de Revelion la un restaurant din zona montana iar ziua s-au bucurat de zapada si au practicat sporturi de iarna: “Revelionul ne-a prins la un hotel in varf de munte, intr-un pesiaj minunat.Aici am schiat, am patinat, ne-am dat cu sania si noi, cei mari ne-am dat si cu snowmobilul. Dupa aceasta vacnata minunata ne-am intors cu forte proaspete pentru un nou sezon din “Iubire si onoare”, spune bucuroasa vedeta ACASA.
          Dupa o vacanta frumoasa si plina de zapada, actorii Ioana Ginghina si Alexandru Papadopol revin pe micile ecrane din aceasta luna, intr-un nou sezon al telenovelei “Iubire si onoare”, ACASA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu