vineri, 11 martie 2011

Aylin Cadâr din Iubire şi onoare a fost cerută de soţie

Aylin Cadar din "Iubire şi onoare" se marita anul acesta. Reporterii Music Channel au reusit sa afle detalii despre nunta , despre cum a fost ceruta de sotie si despre cum viseaza artista sa se desfasoare ceremonia.
“ Ma marit,da! In luna mai, la mare. Nu stiu daca chiar pe plaja. O sa avem trei zile de nunta. Ne-am cunoscut in luna mai, la Neptun, acum 7 ani. De atunci suntem impreuna. M-a trezit intr-o dimineata si m-a intrebat daca vreau sa fiu sotia lui si eu am inceput sa plang si am zis”da”. Asta a fost acum 3-4 ani. M-a cerut demult, pur si simplu nu ne-am casatorit. Am tot asteptat. Vrem sa facem a treia zi ciorba de potroace, la care in general raman prietenii foarte apropiati, dupa care sa mergem pe plaja- pentru ca nunta mare o vom face intr-un restaurant din Neptun ca sa nu riscam sa ploua sau sa fie frig – si o sa ne mutam pe plaja la o cherhana de acolo. Punem niste baldachine pe plaja, niste rogojini si ascultam muzica. Avem 300 de invitati. Eu, sincer, la cate mi-am propus cu nunta asta, nici nu cred ca o sa avem bani. Sa fie nunta si e ok. Nu facem o afacere din nunta noastra."
             Urmariti  interviul in exclusivitate  numai la Music Channel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu