luni, 14 martie 2011

Ioana Ginghină din Iubire şi onoare şi-a dus fiica la teatru


Dupa ce a coborat de pe scena teatrului in aplauzele copiilor din sala Ioana Ginghina, actrita din telenovela “Iubire si onoare” si-a luat fiica de mana, pe Ruxandra si a dus-o in culise. Pentru micuta de doar 2 ani experienta a fost una amuzanta, Ruxandra s-a jucat si a fost cucerita imediat de aripile de inger de care nu s-a mai despartit . Acelasi succes l-a avut si coronita de printesa.
“Am zis ca Ruxandra trebuie sa mă vadă jucând, asa ca, in weekend, am fost împreuna la spectacolul “Inima rece”, unde am si eu un rol. Bineinteles ca nu a rezistat in sala pana la finalul piesei, spectacolul fiind greu pentru ea, dar culisele au fascinat-o. Recunosc ca am profitat de faptul ca mama are “pile” si am dus-o pe Ruxandra in culise. De data asta, ne-am îmbrăcat amandoua in personaje si ne-am jucat in cabina, de-a actritele. I-a plăcut foarte mult, a uitat si de ora mesei, de somn si ne-am tot admirat in oglinzile cabinei”, spune amuzata Ioana.
Dupa ce a probat costumul lui Pinochio sau cel al Greierasului Ruxandra nu s-a mai dat dusa din culisele teatrului. “A fost pentru ea foarte emotionant si cred ca amuzant. A vrut sa se imbrace in costumul lui Scooby Doo si al lui Pinochio si am petrecut cateva ore in culise, proband tot ce ne aparea in cale. Eu l-am ales pe Chaplin, un personaj pe care l-am jucat si-l iubesc”, spune actrita din telenovela “Iubire si onoare”, difuzata de luni pana joi de la 20.30, ACASA.
Orele au trecut si Ruxandra s-a lasat convinsa, intr-un final, sa mearga acasa, la somn. Surprinsa de atractia pe care fiica ei o exercita pentru costume, spectacole de teatru si culise Ioana Ginghina mai are acum o singura dorinta. “Acum nu ne rămâne decât sa speram ca pe viitor va imbratisa meseria de… avocat”, spune razand Ioana.
Pe langa spectacolele de la Teatrul pentru copii Ion Creanga  Ioana Ginghina joaca, de luni pana joi, de la 20.30, in “Iubire si onoare” rolul Fatimei, o sotie musulmana aflata permanent in lupta pentru inima sotului ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu