miercuri, 9 martie 2011

Irina Antonie din Iubire şi onoare e pasionată de karting


Iubeste adrenalina, masinile si este o mare pasionata a curselor de Formula 1. Irina Antonie, actrita care o interpreteaza pe Vivi in telenovela “Iubire si onoare”, isi incearca, in fiecare week-end, veleitatile de pilot la cursele de karting. Irina nu rateaza nicio intrecere pe circuit si-si doreste ca, intr-o zi, sa poata pilota un bolid de Formula 1. “Fac asta dintr-o mare pasiune, imi place sa conduc si imi place viteza dar nu pe sosele ci in locuri special amenajate. In week-end imi “stresez” iubitul care ma duce la karting iar acum, tinand cont ca afara este inca frig, mergem pe o pista acoperita. Chiar si asa mi-au degerat mainile dar m-am simtit foarte bine, am avut parte de suficienta adrenalina pentru o zi”, spune Irina.
Pentru Irina cursele pe pista de karting sunt un prilej foarte bun de a-si petrece timpul alaturi de iubitul ei. ”Este un mod placut de a fi impreuna, daca mi-as fi ales cursuri de balet, as fi mers singura, asa, mergem amandoi. Apoi am constatat ca, fiind slaba, am un avantaj la demaraj, dar asta nu inseama ca si castig cursa, importanti sunt si ceilalti piloti”, spune, modesta, Irina.
Pentru actrita din telenovela “Iubire si onoare” cursele de karting sunt o reala placere, si, week-end de week-end, Irina urmareste starea vremii si spera ca, in curand, sa poate iesi in aer liber, pe circuitul de karturi. “Senzatiile sunt mult mai tari, circuitul mai greu si mai lung si abia astept sa vina primavara ca sa turez motorul.”
Irina Antonie poate fi urmarita, de luni pana joi, de la 20.30, ACASA, in telenovela “Iubire si onoare”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu