marți, 22 martie 2011

Mădălina Drăghici e mare iubitoare de animale

Caini, o pisica, hamsteri, mai multi porcusori de guineea, o broasca testoasa, cativa pesti, un papagal, pana si un melc si-au gasit domiciliul, de-a lungul anilor, in casa Madalinei Draghici. Interpreta Ilincai din  telenovela „Iubire si onoare”, difuzata ACASA, este o mare iubitoare de animale si, inca din copilarie, a umplut casa parintilor cu necuvantatoare. „De mica ii terorizam pe ai mei. Ma jucam cu orice animalut imi iesea in cale si cel mai grav era ca deseori imi doream unul. Asa am adus in casa de toate- catei, pisici, hamsteri, un melc iar cel mai tare a fost tata care mi-a adus un rac”, spune Madalina.
Acum Madalina isi doreste foarte mult un caine dar nu este tocmai decisa ce rasa ar trebui sa fie acesta. Initial vedeta ACASA si-a dorit un catel Shitzu dar parca si Labradorii ii plac. Indecisa Madalina a apelat la ajutorul...fanilor. „Iubesc cainii si ei pe mine. Mi se par mai sinceri, mai loiali si mai apropiati de sufletul omului. I-am rugat pe fani sa intre pe www.acasatv.ro si sa-mi dea o idee ce rasa ar trebui sa-mi cumpar. Vreau un catel frumos, cuminte, care sa ma iubeasca si sa-mi fie alaturi toata viata”, spune  Madalina.
In fiecare dintre locatiile de filmare vedeta ACASA a legat prietenii cu animalele dar cea mai apropiata s-a simtit de pisicile din Turcia, de la Bodrum, care au fost foarte prietenoase. „Cand am mers prima data, in primavara, la Bodrum, am fost toti surprinsi de numarul mare de pisici de acolo. In locul unde filmam erau zilnic cateva pisicute cu care ne-am imprietenit iar una dintre ele chiar a participat la  filmare, a facut figuratie”, isi aminteste razand Madalina.
 Pe www.acasatv.ro fanii ii pot recomada, din proprie experienta, Madalinei Draghici care dintre rasele de caini i se potriveste cel mai bine. Madalina promite sa tina cont de sfaturile lor atunci cand va merge sa-si cumpere catelul mult dorit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu