miercuri, 9 martie 2011

Diane Kruger: „Joshua este o persoană cu picioarele pe pământ”

Joshua Jackson nu este carismatic şi inteligent doar în rolul lui Peter Bishop din serialul Fringe, ci şi în viaţa reală, spre încântarea iubitei sale, Diane Kruger. Frumoasa actriţă a dezvăluit că Joshua a transformat-o într-o persoană mai bună, tocmai pentru că a încurajat-o să-şi pună mai multe întrebări şi să nu mai accepte la fel de uşor ceea ce au alţii de spus. „Joshua este o persoană cu picioarele pe pământ. Este foarte curios, citeşte întruna şi ştie tot ce mişcă în politică”. Felul de a fi al actorului a stârnit curiozitatea Dianei, care a decis să se preocupe mai mult de propria persoană. „Pe măsură ce trece timpul, mi-am dat seama că nu ştiu mare lucru. Dintotdeauna am fost foarte sigură pe mine şi mi-am zis, a, vorbesc trei limbi diferite, sunt foarte cultă. Simt că am realizat ceva măreţ atunci când mi-am dat seama că nu înţeleg mare lucru din ceea ce se întâmplă în jurul meu, că nu am o cultură generală bogată şi că uneori chiar mă comport prosteşte”, a mărturisit actriţa. Aşadar, indiferent ce se va alege de relaţia lor, care durează din 2006, Diane va rămâne de pe urma ei cu ceva ce nu-i va putea lua nimeni: dorinţa de a cunoaşte lumea.
Pe Joshua Jackson telespectatorii Pro Tv îl vor putea urmări din 21 martie, de la 00:00, când va începe difuzarea celui de-al doilea sezon al serialului Fringe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu