miercuri, 30 martie 2011

Danna Garcia din Suflet rătăcit vrea în filme


Danna Garcia, interpreta Lolei din telenovela “Suflet ratacit”, pe care telespectatorii o pot urmari in fiecare zi, de la 18.30, ACASA, are planuri marete pentru viitorul apropiat - isi doreste sa debuteze in cinematografie, sa-si intemeieze o familie si sa duca o viata linistita in Mexic.
Desi se poate spune cu lejeritate despre Danna Garcia ca este o persoana fericita, norocoasa si implinita, ea spune ca nu e multumita cu viata de actrita pentru ca cei 26 de ani de cariera au facut-o sa duca o viata nomada, in ultimii ani traind intre nu mai putin de 5 tari.
Dintre toate calatoriile ei prin diferite state, Danna spune convinsa ca Mexicul este tara de care s-a legat emotional si care ocupa un loc special in inima ei. Mai mult, marturiseste ca in Mexic se simte chiar mai bine decat in Columbia natala.
Danna Garcia isi doreste stabilitate, armonie si fericire de la profesia pe care o urmeaza, dar si sa-si implineasca un mare vis, acela de a se lansa in cinematografia mexicana, unde a primit deja cateva oferte atractive: “Timp de multi ani am dus o viata nomada. Ceea ce caut acum este o viata linstita. Simt ca anii in care eram in cautarea aventurii si imi doream sa explorez lumea au trecut. Aceste lucruri nu mai fac parte din prioritatile mele. Acum imi doresc sa lucrez numai la proiecte care imi plac foarte mult si sa traiesc in locuri in care ma simt fericita, asa cum mi se intampla in Mexic. Imi doresc sa fac cinematografie, sa am o viata stabila si sa-mi intemeiez o familie”, declara Danna Garcia.
De luni pana duminica, de la 18.30, telespectatorii o pot urmari pe Danna Garcia intr-nu rol foarte drag ei, Lola, in  telenovela “Suflet ratacit”, numai ACASA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu