miercuri, 23 martie 2011

Kelly Rutherford din Gossip Girl nu are de gând să se recăsătorească


Kelly Rutherford, starul din Gossip Girl: Intrigi la New York, serial difuzat de Pro Tv în fiecare sâmbătă şi duminică, nu se grăbeşte să ajungă din nou în faţa altarului, tocmai din cauza divorţului cu cântec prin care a trecut. „Nu-mi mai pasă de casătorie”, a declarat actriţa care a trecut printr-un proces de coşmar după ce a decis să se despartă de soţul ei, omul de afaceri de origine germană Daniel Giersch, în 2008. Lucrurile au fost complicate pentru că cei doi au dus o luptă crâncenă pentru custodia copiilor, iar în timpul divorţului Kelly era însărcinată cu cel de-al doilea copil al cuplului. Formalităţile au durat luni întregi, iar acum că a scăpat de orice bătate de cap şi că este singură, starul are de gând să nu-şi mai complice viaţa. „Nu-mi mai pasă de căsnicie. Am copiii mei. Am fost înnebunită după bărbaţi până să am copii. Acum însă mi-aş dori să întâlnesc pe cineva special şi să avem o relaţie uimitoare. Dar asta nu mai reprezintă o prioritate pentru mine”, a recunoscut Kelly, care a mai adăugat că nu are nevoie de o relaţie pentru a se simţi împlinită. În plus, actriţa, în vârstă de 42 de ani, se îndoieşte de faptul că se va recăsători, tocmai şi pentru că nu are timp să iasă la întâlniri. „Este greu să ieşi la întâlniri atunci când ai copii pentru că nu mai ai aceeaşi energie”, a povestit ea şi a recunoscut că este deschisă pentru o nouă relaţie, dar nu are timpul necesar pentru a-l dărui cuiva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu