marți, 29 martie 2011

Interviu cu Adela Popescu de la Numai iubirea!


Încă un interviu, de data aceasta cu Adela Popescu din timpul filmărilor "Numai iubirea!".  

Intrebari pt Adela Popescu

1. Cit de buna prietena esti cu ceilalti doi parteneri de filmari (Oana si Dan)
Mă înţeleg foarte bine cu ei şi cu Ioana Ginghină. Relaţia cu Oana este pentru mine o noutate, pentru că nu am avut niciodată nici o soră, am crescut cu doi fraţi şi este o premieră pentru mine.
2. Esti prietena cu Elena Gheorghe ex Mandinga, cu care ai cântat o vreme. Ce alte prietene celebre mai ai?
Mai sunt prietenă cu Selena, cu băieţii de la 3 Sud Est, cu Tili din serialul “La bloc”.
3. Mai cinti? Povesteste-ne despre trupele in care ai cintat.
Acum nu, dar îmi doresc să mai cânt. Cât despre colaborarea mea cu 3 Sud Est, am ajuns la Laurenţiu, care căuta o fată pentru o formaţie. Şi cum în perioada aceea băieţii lucrau la piesa “Clipe”, lui Laurenţiu  i-a plăcut vocea mea şi mi-a propus să lucrez cu ei la această melodie. Am cântat cu ei live, la Premiile MTV.
4. Prietenul este gelos?
Nu am prieten.
5. Un secret poate sa ne spuna
 Dacă e secret, secret să fie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu