miercuri, 25 mai 2011

Diana Dumitrescu din "Iubire şi onoare" şi-a schimbat look ul

Diana Dumitrescu, actrita din “Iubire si onoare”, telenovela care va avea marele final pe 23 iunie, ACASA, a trecut printr-o schimbare de look inainte de a pleca in vacanta exotica mult asteptata.
          “De mult timp imi doream o schimbare. M-am dus la coafor in ideea de a-mi schimba ceva la par...nu stiam exact ce, dar pentru ca era deteriorat, il vroiam putin mai inchis. Asa ca...am ajuns la aceasta culoare. Am fost blonda 11 ani si, este si pentru mine o schimbare radicala. Sunt surprinsa de cate ori ma uit in oglinda, pentru ca inca incerc sa ma obisnuiesc cu mine asa...:) Presupun ca nu o sa tina mult culoarea, pentru ca, orice femeie care s-a decolorat stie ca, atunci cand alegi o culoare inchisa pe parul decolorat, in scurt timp se duce...mai ales ca plec in vacanta la plaja, la mare, cu siguranta cand ma voi intoarce va fi ceva mai deschis”, povesteste Diana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu