joi, 26 mai 2011

Ştirea de la prima oră!Azi se termină "Moştenirea" la Pro TV

            Ultima zi de filmare pentru “Mostenirea”, serialul care ajunge la final joi, 26 mai, de la ora 22:15, a fost extrem de emotionanta. Dupa mai bine de patru ani in care au fost alaturi de State, Flacara, Stiven si Monodora, actorii care au dat viata acestor personaje au ajuns la momentul bilantului final. “Nu-mi vine sa cred ca e ultima zi. Am trait atat de multe momente aici incat as putea sa scriu o carte.  Eu mi-am format aici o familie de care nu e usor sa te desparti!”, a povestit Carmen. “Am un sentiment de tristete. M-am obisnuit cu State, face parte din viata mea si in acelasi timp stiu ca trebuie sa il dau putin pe usa afara si o fac oricat de mult din mine rupe chestia asta. Am intrat intr-unfel de a gandi, de a formula idei, fraze, glume, care o sa-mi lipseasca”, marturiseste Gheorghe Visu. Aflat la primul lui proiect de acest gen, Costin Sforaru spune ca asta a fost pana acum experienta vietii sale. “La inceput imi era greu pentru ca aveam mari emotii, dar acum imi este si mai greu pentru ca trebuie sa ma despart de oamenii cu care am lucrat la acest proiect. O sa-mi amintesc cu mare drag de secventele in care am jucata alaturi de doamna Carmen, de domnul Visu si nu in ultimul rand de Pavel Bartos, un actor nemaipomenit care m-a incurajat inca de la inceput si caruia ii multumesc pentru asta”, a povestit Costin.Loredana isi ia si ea “la revedere!” de la Rodia.  “Rodia mi-a fost draga, m-am simtit bine in piele ei si este firesc sa am ceva regrete pentru ca ma despart de ea. M-am regasit si m-am eliberat prin acest personaj, am facut lucruri pe care eu nu-mi permit sa le fac. Vestimentar am putut sa creez aceasta nebunie de culori si combinatii excentrice, mi-am dat frau liber imaginatiei pentru ca mai toate tinutele personajului au fost create de mine”. Doinita Oancea si Octavian Strunila s-au despartit cu lacrimi in ochi de Stiven si Minodora, un cuplu care i-a cucerit pe telespectatorii de la prima aparitie. “E emotionant! Au fost 4 ani. Pot sa spun ca am urmat o facultate aici, oscoala unde am invatat de la cei mai buni. Minodora este primul meu personaj. Am iubit-o din prima clipa si cu siguranta o sa-mi fie dor de ea”, a declarat Doinita. Desi nu a fost deloc simplu sa reinventeze un personaj timp de 4 ani, Octavian Strunila si-a gasit resursele in colegii de platou: “A trebuit sa duc un personaj timp de 4 ani ceea ce inseamna foarte mult. E greu si obositor, dar oamenii cu care am lucrat sunt foarte importanti, pentru ca am simtit ca suntem o familie si asta ne-a determinat sa facem lucrurile cat mai bine”, a povestit el.
            Joi, 26 mai, de la ora 22:15 ProTV va difuza ultimul episode al serialului “Mostenirea”. Telespectatorii vor afla cum se termina o poveste inceputa acum mai bine de patru ani si care este destinul familiei Potcovaru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu