luni, 23 mai 2011

Nicoleta Luciu din "Iubire şi onoare" are look nou

Viitoarea mamica de tripleti, Nicoleta Luciu, actrita din “Iubire si onoare”, telenovela care va avea marele final pe 23 iunie, ACASA, a trecut in aceasta dimineata printr-o schimbare de look spectaculoasa, pe care o dorea de multa vreme – si-a tuns parul mult mai scurt decat l-a avut vreodata.
Nicoleta Luciu a hotarat ca o tunsoare scurta e binevenita in acest moment, dat fiind faptul ca este insarcinata, iar vara se anunta a fi una foarte calduroasa: “M-am tuns mai scurt pentru ca mi-era foarte greu sa ma mai descurc cu parul lung, mai ales acum, in timpul sarcinii cu tripleti, cand trebuie sa stau numai in pat. Parul scurt e mai usor de coafat si de intretinut decat unul lung, mai ales ca voi prinde lunile de vara insarcinata”, povesteste vedeta ACASA.
          Nicoleta Luciu s-a lasat pe mainile celebrului hair-stylist Adi Perjovski si marturiseste ca este foarte multumita de rezultat: “Abia asteptam schimbarea de look! Am taiat doua treimi din lungimea parului. M-as fi tuns periuta, dar pana la urma am decis sa-l tund atat incat sa-l pot prinde intr-o coada. Abia astept sa ma vada Zsolt, de altfel sunt tare curioasa cum o sa reactioneze si cel mic, mai ales ca lui ii placea sa ma mangaie pe par atunci cand ma pieptanam. O singura data am avut parul scurt, la varsta de 3 ani, si de atunci l-am avut numai, numai lung. Cel mai mult, parul meu a atins o lungime de 87 cm, dimensiune la care ajunsese pana azi dimineata, inainte sa ma tund”.
Frumoasa actrita a acordat intotdeauna o atentie deosebita stilului de viata sanatos, aspectului fizic, si bineinteles, ingrijirii parului: “Imi intretin parul cu o masca naturala pe care o fac o data la doua saptamani, din ulei de ricin, ulei de masline si vitaminele A si E uleioase. Imi infasor parul intr-un prosop si tin masca in timpul noptii pana a doua zi dimineata. Parul ramane foarte matasos si usor de pieptanat. In general imi place sa-mi tin parul prins, si doar atunci cand ies cu Zsolt in oras sau merg la evenimente il las desprins”, spune Nicoleta Luciu.
Telespectatorii o pot urmari pe Nicoleta Luciu in rolul Sorayei din telenovela “Iubire si onoare”, de luni pana joi, de la 20.30, iar astazi, de la 22.30, la “Povestiri de noapte” vor viziona pas cu pas cum a decurs schimbarea de look a celebrei vedete ACASA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu