marți, 24 mai 2011

Nicoleta Luciu va spune la Poveştiri adevărate sexul copiilor săi

Nicoleta Luciu, actrita din “Iubire si onoare”, telenovela ce va avea marele final pe 23 iunie, ACASA, va dezvalui maine in cadrul emisiunii “Povestiri adevarate”, difuzate de la 16.30 care este sexul celor trei copii pe care ii asteapta.
“Sunt super, super emotionata! Voi merge cu Zsolt si impreuna vom afla ce sex au micutii. Si el este la fel de emotionat ca si mine. Dupa fizionomie cred ca voi avea baieti. Se zice ca femeile care nasc baieti se rotunjesc la fata si la corp, iar eu m-am cam rotunjit, dar pentru noi cel mai important este ca ei sa fie sanatosi!”, povesteste bucuroasa vedeta ACASA.
Maine de la 16.30, la “Povestiri adevarate”, ACASA, si de la 17.45 in cadrul emisiunii “Happy Hour” difuzata la Pro Tv, telespectatorii vor vedea cum a decurs realizarea ecografiei si care a fost reactia viitorilor parinti la aflarea sexului celor mici. Tot de la 16.30, pe site-ul www.acasatv.ro si pe contul oficial de Facebook al Nicoletei Luciu, fanii frumoasei actrite vor putea vedea ecografia tripletilor.
Pentru ca are burtica in continua crestere, interpreta Sorayei din telenovela “Iubire si onoare”, ce va avea marele final joi, 23 iunie, a inceput sa-si innoiasca garderoba cu haine pentru femei insarcinate. Nicoleta este foarte bucuroasa ca nu va trebui sa umble prin multe magazine intrucat si-a cumparat din Turcia, atunci cand a filmat pentru telenovela, mai multe haine lejere si colorate, potrivite pentru sezonul estival: “Mi-au placut foarte mult hainele pe care le-am purtat pentru rolul Sorayei, iar atunci cand am filmat la Bodrum, in Turcia, mi-am cumparat mai multe rochii arabesti. S-au dovedit a fi foarte utile acum, in timpul sarcinii, mai ales ca sunt vaporoase si nu se lipesc de corp, nici dupa ce ma dau crema”, declara frumoasa actrita.
In ceea ce priveste destinul personajului pe care il interpreteaza in telenovela exotica “Iubire si onoare”, difuzata ACASA, Nicoleta Luciu declara: “Ma bucur ca si Soraya este insarcinata, insa ea are mai multe de patimit pana sa ajunga sa se bucure de sarcina. La finalul serialului, care se apropie cu pasi repezi, pe 23 iunie, telespectatorii vor descoperi o noua latura a Sorayei”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu