vineri, 27 mai 2011

Interviu exclusiv Răzvan Bănică din "Iubire şi onoare": Vara asta nu am timp de vacanţă!

Hello, Răzvan! Ai revenit pe micile ecrane cu rolul din „Iubire şi onoare”. Cum ţi s-a părut provocarea după rolul din State de România?
Salut! A fost o mare bucurie sa ma reintorc “Acasa”. Desi nu trecuse foarte mult timp de la despartirea de “Cori” din “State de Romania” mi se facuse dor de Buftea. M-a incantat inca din prima clipa propunerea producatorilor si am raspuns afirmativ cu toata increderea . Ma bucur ca am sansa sa ma formez si dezvolt ca actor intr-un mediu atat de profesionist precum cel de la Buftea. Experientele acumulate in cele trei seriale produse de Ruxandra Ion mi-au aratat drumul pe care va trebui sa-l urmez in viata .

Cum ţi s-a părut rolul din „Iubire şi onoare”? Ce i-ai adus nou faţă de cum a fost el imaginat?
Rolul din “Iubire si onoare” a fost din start unul diferit fata de ceea ce jucasem pana acum pentru simplul motiv ca nu mai interpretam un tanar de nationalitate romana ci un arab scolit in Statele Unite ale Americii. Din aceasta cauza, Farzin este un personaj aflat la interferenta a doua lumi: cea orientala si cea occidentala fapt care trebuie sa se vada in modul in care acesta actioneaza. Colaborarea alaturi de regizorii serialului –Iura Luncasu , Alex Fotea, Bogdan Dumitrescu si Adrian Tapciuc m-a ajutat sa inteleg aceste lucruri si sa le ilustrez prin interpretarea personajului meu.

Cu cine ai filmat cel mai mult şi de la cine ai reuşit „să furi” câteva secrete de pe platouri?
De departe cele mai multe secvente le-am filmat alaturi de domnul Florin Zamfirescu, unchiul meu in film. Pe langa faptul ca este un mare actor, dupa cum bine stiti si voi, este si un renumit pedagog. Astfel, “am furat” meserie dar am si primit foarte multe sfaturi si lectii extrem de pretioase. La experientele din timpul filmarilor se adauga si multele momente placute petrecute in pauzele dintre secvente. Stand langa domnul Zamfirescu, inveti, inveti si iar inveti fara ca macar sa-ti dai seama.
Ţi-ai schimbat look ul pentru acest rol. Care a fost reacţia celor din jurul tău, a familiei?
Da, a fost nevoie sa-mi las barba sa creasca. La inceput ma uitam in oglinda si strambam din nas, nu eram deloc obisnuit . La fel reactionau si apropiatii in momentul in care ma vedeau pentru prima oara. Le explicam ca nu am de gand sa ma calugaresc ci ca pregatesc un rol. Cu toate acestea, uite ca dupa terminarea filmarilor inca nu am renuntat la barba, ba chiar imi place .

Cum te-ai înţeles cu Cristina Ciobănaşu, partenera ta din telenovelă?
Cristina Ciobansu, Cristinica, asa cum imi e mai la indemana sa-i spun, este o persoana deosebita. Eu am o slabiciune pentru oamenii talentati. Ii admir si pretuiesc fara niciun fel de retinere. Ei bine, Cristinica este o fata extrem de talentata si de gasca. Iti dai seama ca m-am inteles foarte bine cu ea si de aceea am petrecut mult timp impreuna .

Eşti a XII, se apropie Bac-ul. Ce vrei să faci mai departe? Te tentează o carieră de actor?
Desi inca nu sunt actor “cu acte” pentru ca am doar 19 ani si in curand termin liceul, tratez actoria cu maxim de respect si devotament . Inca de la primul proiect mi-am propus sa o consider o meserie si am incercat sa ma dedic intru cu totul ei . Nu ma tenteaza o cariera de actor ci ma fascineaza ideea unei viitoare astfel de cariere. In acest sens in toamna voi da admiterea la Universitatea Nationala de Arta Teatrala si Cinematografica I.L. Caragiale din Bucuresti.

Care sunt pasiunile tale? Cânţi sau practici un sport anume? Ce îţi place să faci în timpul liber?
Am o gramada de pasiuni… Imi place sportul, in mod deosebit fotbalul pe care l-am si practicat timp de 9 ani. Tin cu Dinamo si sper sa ajungem cat mai repede in Champions League…Momentan sunt trist pentru ca tocmai am pierdut finala Cupei. Imi place tenisul si ador sa ma uit la ciclism, in special la Turul Frantei. Da, cant. Am urmat cursuri de canto, cant la chitara si in momentul de fata invat pianul. In timpul liber imi place fie sa ma relaxez in compania familiei, fie sa ma distrez alaturi de prieteni. Fac sport, merg la teatru, la film, ies cu prietenii in oras..
Ce vei face în vacanţă, după ce vei termina cu examenele?
Vara cred ca va fi ocupata. Nu cred ca o sa am timp de vacanta.

Ce planuri ai pentru la toamnă? Te vom vedea într-o nouă producţie de cursă lungă?
Daca ma veti vedea intr-o noua productie ? Never say never!

 Ce ar trebui să ştie cititorii despre tine? Ceva ce nu ai spus până acum şi ar trebui să ştie.
Ca ador oamenii talentati si ca urasc prostul gust .

Eşti fan al serialelor de televiziune? Ai unele preferate pe care le urmăreşti frecvent?
Imi place la nebunie serialul “Doi barbati si jumatate”. Imi pare extrem de rau insa de faptul ca Charlie Sheen nu va mai face parte din distributia serialului. Cred ca o data cu plecarea lui va scadea atat interesul publicului cat si calitatea produsului.

Un mesaj pentu cititorii blogului Devorator TV. 
Va pup , va iubesc si va respect!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu