luni, 16 mai 2011

Irina Antonie din "Iubire şi onoare" i-a întâlnit pe Roger Federer şi Rafael Nadal

Indragostita de tenis, in vacanta petrecuta la Madrid, Irina Antonie, actrita din telenovela “Iubire si onoare”, difuzata ACASA de luni pana joi de la 20.30, si-a vazut visul implinit-a stat de vorba cu Roger Federer si Rafael Nadal chiar pe terenurile de joc ale Turneului de tenis Masters Series din capitala Spaniei.

“Am vazut meciurile romanilor care au jucat in calificari si pe tabloul principal si antrenamentele lui Federer si Nadal. Este un turneu fabulos, premiile puse in joc atat pentru fete cat si pentru baieti depasesc 8 milioane de euro. Am fost placut surprinsa de modestia marilor jucatori de tenis si de profesionalismul si devotamentul pe care il au pentru sport. Dincolo de faptul ca sunt doi mari campioni, atat Rafael Nadal cat si Roger Federer sunt doi oameni simpli, cu foarte mult bun simt”, marturiseste Irina.
Pe langa pasiunea pentru tenis Irina iubeste si fotbalul asa ca a mers, alaturi de iubitul ei, si la un meci de fotbal. Dar nu orice meci…”In miercurea dinaintea turneului am mers pe Santiago Bernabeu la prima semifinala de Champions League, Real Madrid-FC Barcelona. Din pacate echipa pe care o sustineam eu, Real Madrid, a pierdut cu 2-0 meciul.”
 Pentru Irina Antonie vacanta a continuat cu plimbari prin Madrid  si Valencia. “Dupa ce am vizitat Palatul Regal si muzeul Prado am plecat spre Valencia, orasul lui Calatrava. Am mers la oceanograf, la muzeul de arta si stiinta, si la opera”, spune Irina.
Frumoasa actrita nu s-a bucurat insa pe deplin de vacanta pentru ca, de ziua ei, pe care isi programase sa o petreaca pe o plaja, Irina a trebuit sa revina in tara. “Am fost chemata de urgenta si a trebuit sa ma intorc acasa tocmai cand imi planificasem sa stau o zi intreaga cu un cocktail in mana, pe plaja, la soare. Am petrecut ziua mea in Bucuresti, pe o ploaie torentiala, incercand sa-mi iau masina din service. Dar nu ma plang pentru ca a fost a treia oara cand am vizitat Spania si, de fiecare data, ma reindragostesc de aromele si peisajele acestei tari”, spune actrita
          Irina Antonie poate fi urmarita, de luni pana joi, de la 20.30, ACASA, in telenovela “Iubire si onoare”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu