marți, 21 iunie 2011

Mădălina Drăghici din "Iubire şi onoare" e îndrăgostită de...Yuki


Madalina Draghici, interpreta Ilincai din telenovela “Iubire si onoare”, productie care are marele final, vineri, 24 iunie, de la 20.30, ACASA, se declara iremediabil indragostita de Yuki, un catelus, rasa Pomeranian, pe care l-a cumparat imediat dupa finalul filmarilor la productia difuzata ACASA.
”Cum am terminat de filmat pentru “Iubire si onoare” mi-am facut timp pentru a-mi indeplini o dorinta, aceea de a avea un catel. Asa ca l-am achizitionat pe Yuki, un bulgaras de zapada foarte dulce, vesel si iubitor care ma face sa zambesc de fiecare data cand il privesc”, marturiseste Madalina.
Aparitia lui Yuki in viata ei i-a adus interpretei Ilincai din telenovela “Iubire si onoare” foarte multe avantaje. “Fac ceva sport in ultima vreme de cand am inceput sa-l scot in parc pe Yuki. Ma si amuz copios sa-l vad alergand prin iarba mai inalta decat el, sa-l vad jucandu-se cu caini de 10 ori mai mari decat el si ajungem amandoi acasa morti de oboseala, stare care lui Yuki  nu-i mai permite decat sa adoarma profund la picioarele mele”, povesteste amuzata Madalina.
In timp ce Madalina Draghici se relaxeaza in parc alaturi de catelul ei, Ilinca, personajul interpretat de ea in telenovela “Iubire si onoare” se apropie de finalul povestii ei de dragoste cu Amir in productia  al carei ultim episod va fi difuzat vineri, de la 20.30, ACASA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu