luni, 25 octombrie 2010

Aylin Cadar din Iubire şi onoare cântă jazz


Actrita de teatru si de televiziune, frumoasa Aylin Cadar si-a mai implinit un vis- a debutat intr-un concert de muzica jazz.
Actrita care o interpreteaza pe Aysha, cea de-a patra sotie a seicul Hussein (Costel Constantin) in telenovela “Iubire si onoare”, difuzata de luni pana joi, de la 20.30, ACASA, si-a inceput cariera in muzica cu un concert exceptional intr-o locatie selecta-Palatul Ghika.“Am umplut sala de la Ghika si am avut mari emotii mai ales pentru ca au fost in mare parte prieteni. Si, desi suna ideal, nu este, pentru ca in general cand stii ca-ti vin prieteni in sala, la spectacol ai mult mai multe emotii decat ai avea in fata unor necunoscuti. Prietenii mei asteptau demult momentul asta, multi incepeau sa-si piarda rabdarea si-mi spuneam ca trebuia sa ma apuc mai rapid de treaba, deci au venit foarte curiosi”, spune Aylin.
Alaturi de Aylin la primul ei concert jazz au fost si colegii de pe platourile de filmare din Buftea. “Dana Rogoz, Laura Cosoi, Eniko Szanto, m-au sustinut cu prezenta lor si mi-au facut un super lobby prin Buftea. La concert au mai fost parintii dar si colegele mele din trupa Pops, Tina si Minola, cu care, la final, am si cantat”, povesteste actrita.
Aylin va concerta, la fiecare 2 saptamani, la Palat alaturi de colegii sai de trupa, Toma Dimitriu, pian, Michael Acker, contrabas si Eugen Nichiteanu, tobe. “Avem un repertoriu divers de jazuri standard, romante romanesti, avem si piese in franceza, in turca si in portugheza.”
La primul sau concert jazz frumoasa si talentata actrita a fost incurajata de iubitul ei, Traian. “Sora mea si iubitul meu au fost langa mine de fiecare data si mi-au dat forta sa-mi pun in aplicare visurile. Cel mai mult place faptul ca am piese in mai multe limbi si primesc sfaturi de genul: “Sa mai canti in turca!”sau “Sa mai canti in portugheza” sau “in franceza”.
De luni pana joi, de la 20.30, Aylin Cadar poate fi urmarita ACASA in telenovela “Iubire si onoare” iar duminica, 31 octombrie, va concerta din nou, alaturi de trupa sa, la Palatul Ghika din Capitala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu